Біз туралы » Страница 5 » Средняя школа №5 Михаила Ломоносова
Жамбыл облысы
Жуалы ауданы білім бөлімінің
"Ломоносов атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(726-35) 2-52-87
Есепші бөлімі:
+7(726-35) 2-52-87
Нашар көрушілер
нұсқасы
Мектеп ұжымы
25
февраль
2019
Мектеп ұжымы
Санаты бойынша: Еңбек өтілі бойынша: Жасы бойынша: Білімі бойынша: Жоғары – 11 3 жылға дейін - 6 25 жасқа дейін – 1 Жоғары білімді – 91 Бірінші – 39 3 жылдан 5 жылға дейін – 5 25 – 29 жаста – 3 Арнаулы орта – 7 Екінші - 28 6 жылдан 10 жылға дейін – 21 30 – 34 жаста – 23 Санатсыз – 12 11 жылдан 15 жылға дейін – 17 35 – 39 жаста – 13 Пед.сарапшы – 7 16 жылдан 20 жылға дейін – 11 40 – 44 жаста – 13 Пед. Модератор – 1 20 жылдан жоғары – 38 45 – 49 жаста – 10 50 – 54 жаста – 20 55 – 59 жаста – 13 59
Мектеп әкімшілігі
25
февраль
2019
Мектеп әкімшілігі
         №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебіп дмрокторы Умарбекова Гульсара Джарилкасынқызы орыс тілі пәнінің мұғалімі, жоғары санатты.       Қисықов Руслан Жанаралұлы Директордың ғылыми-әдістемелік жұмыстары жөніндегі орынбасары. Қазақ тілі пәнінің мұғалімі, бірінші санатты.     Карткожаев Талгат Есетбаевич  Директордың тарбие ісі жөніндегі орынбасары. География пәнінің мұғалімі, екінші санатты.     Куршибаев Жанат Батыралиевич Директордың ақтараттық технологиялар ісі жөніндегі
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер
29
декабрь
2018
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер
Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау Негізгі
Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау
08
декабрь
2018
Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау
№ 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінде Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Ұлы даланың жеті қыры" атты мақаласын насихаттау мақсатында ұжымдық жиналыс өткізілді. Күн тәртібі <!-- [if !supportLists] --> 1.     <!-- [endif] --> Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы дал    аның жеті қыры» атты мақаласын насихаттау. Күн тәртібіндегі мәселе бойынша мектеп директоры Гүлсара Жарылқасынқызы сөз алып, Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласы «Болашаққа бағдар:
«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс
23
ноябрь
2018
«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген
№5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі ұжымында "Педагог мәртебесі" заңының жобасын талқылау мақсатында жиналыс өткізілді. Жиналыстың күн тәртібінде екі мәселе қаралды: <!-- [if !supportLists] --> 1)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау. <!-- [if !supportLists] --> 2)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңы    ның жобасына ұсыныс енгізу. Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
25
октябрь
2018
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі . Питер Клайн. Әдебиеттерге жасалған теориялық талдаулар дарындылықтың табиғаты шексіз екенін, сондай-ақ оған ықпал ететін факторлардың да сан қырлы болатынын көрсетеді. Бірақ дарындылық пен шығармашылықты дамытудың түрлі жолдарының ішінде баланың өзіндік зерттеу тәжірибесі әлдеқайда тиімді болып табылады. Балалардың дарындылығын дамытудағы бұл құралдың мәні, ең алдымен,
әдістемелік кеңес
25
октябрь
2018
әдістемелік кеңес
Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 14 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5090 болып енгізілді. Мәтін Ресми жарияланым Ақпарат Өзгерістер тарихы Сілтемелер Көшіру Басқа        Қолданушылардың назарына!!!