Мұғалімдер - Средняя школа №5 Михаила Ломоносова http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/ ru Мұғалімдер - Средняя школа №5 Михаила Ломоносова DataLife Engine Коронавирустан қорғанудың қандай әдістері бар? http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/96-koronavirustan-oranudy-andaj-dster-bar.html http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/96-koronavirustan-oranudy-andaj-dster-bar.html


Коронавирустан қорғанудың қандай әдістері бар? 
]]>



Коронавирустан қорғанудың қандай әдістері бар? 
]]>
admin Wed, 04 Mar 2020 16:39:42 +0600
Мектеп ұжымы http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/46-mektep-zhymy.html http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/46-mektep-zhymy.html Мектеп ұжымы

Санаты бойынша: Еңбек өтілі бойынша: Жасы бойынша: Білімі бойынша:

Жоғары – 11 3 жылға дейін - 6 25 жасқа дейін – 1 Жоғары білімді – 91

Бірінші – 39 3 жылдан 5 жылға дейін – 5 25 – 29 жаста – 3 Арнаулы орта – 7

Екінші - 28 6 жылдан 10 жылға дейін – 21 30 – 34 жаста – 23

Санатсыз – 12 11 жылдан 15 жылға дейін – 17 35 – 39 жаста – 13

Пед.сарапшы – 7 16 жылдан 20 жылға дейін – 11 40 – 44 жаста – 13

Пед. Модератор – 1

20 жылдан жоғары – 38

45 – 49 жаста – 10

50 – 54 жаста – 20

55 – 59 жаста – 13

59 жастан жоғары – 2



 

]]>
Мектеп ұжымы

Санаты бойынша: Еңбек өтілі бойынша: Жасы бойынша: Білімі бойынша:

Жоғары – 11 3 жылға дейін - 6 25 жасқа дейін – 1 Жоғары білімді – 91

Бірінші – 39 3 жылдан 5 жылға дейін – 5 25 – 29 жаста – 3 Арнаулы орта – 7

Екінші - 28 6 жылдан 10 жылға дейін – 21 30 – 34 жаста – 23

Санатсыз – 12 11 жылдан 15 жылға дейін – 17 35 – 39 жаста – 13

Пед.сарапшы – 7 16 жылдан 20 жылға дейін – 11 40 – 44 жаста – 13

Пед. Модератор – 1

20 жылдан жоғары – 38

45 – 49 жаста – 10

50 – 54 жаста – 20

55 – 59 жаста – 13

59 жастан жоғары – 2



 

]]>
admin Mon, 25 Feb 2019 03:04:02 +0600
Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/36-nnazarbaevty-ly-dalany-zhet-yry-atty-maalasyn-nasihattau.html http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/36-nnazarbaevty-ly-dalany-zhet-yry-atty-maalasyn-nasihattau.html

№ 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінде Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Ұлы даланың жеті қыры" атты мақаласын насихаттау мақсатында ұжымдық жиналыс өткізілді.

Күн тәртібі

<!-- [if !supportLists] --> 1.     <!-- [endif] --> Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы дал

Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау

 

Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау

 

аның жеті қыры» атты мақаласын

насихаттау.

Күн тәртібіндегі мәселе бойынша мектеп директоры Гүлсара Жарылқасынқызы сөз алып, Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласының жалғасы ретінде ата-бабаларымыздың көп ғасырлық мұрасының цифрлық өркениет жағдайында түсінікті әрі сұранысқа ие болуын қамтамасыз ете отырып, оны жаңғыртуға мүмкіндік береді.

Меніңше, бұл мақаладағы іске асырылатын жобалар халқымыздың тарихи танымы терең, мекен еткен жерінің әдебиеті мен мәдениеті жайында әлемге барынша мағлұмат бере алатындай маңызды жобалар деп есептеймін. Мәселен, «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқу-ағарту энциклопедиялық саябағын ашу, «Ұлы Даланың ежелгі өнер және технологиялар музейін» ашу, «Түркі өркениеті: түп тамырынан қазіргі заманға дейін» жобасын іске асыру тарихымызды тереңінен жаңғыртуға мүмкіндік береді. Өйткені, тарих — ұлттың жады. Танымды тарихы жадында жатталған ұлт қана ұлт ретінде сақталып, басқалармен қатар терезесі тең өмір сүре алады. Тарихын қастерлеген ұлт қана өткеннен тағылым алып, келешегіне сеніммен қарайды.

Сондықтан төл тарихын білетін, бағалайтын және мақтан ететін халықтың болашағы зор болады деп сенемін. Өткенін мақтан тұтып, бүгінін нақты бағалай білу және болашаққа оң көзқарас таныту – еліміздің табысты болуының кепілі дегеніміз осы.

Ел тарихы жеке жұрнақтармен емес, тұтас қалпында қазіргі заманауи ғылым тұрғысынан түсінікті болуы тиіс. Елбасы  Нұрсұлтан Назарбаев қарсаңда жарық көрген «Ұлы даланың жеті қыры» атты тарихи-танымдық мақаласында түп тамырымызға, ұлттық тарихымызға тереңірек бойлай отырып, оның күрмеулі тұстарын кеңінен тарқатып берді. Ұлы даланы, оны мекендеген халықтың арғы-бергі тарихын, ел басқарған тұлғаларын, тағылымын, салт-дәстүрі мен өмір сүру укладын, ілімі мен білімін, мәдени-рухани жауһарларын, табиғатын әсерлі баяндай отырып, Ұлы даланың бүгінгі заңды мұрагері - Қазақ елінің, ұлтының жетістіктерін айдай әлемге тағы бір мәрте паш етті.

Мақалада Ұлы дала жұртының ілім-білімде Әл-Фараби мен Ясауиді, әскери өнерде Күлтегін мен Бейбарысты, ел басқаруда Әз Тәуке мен Абылайды, Кенесарыны, даналықта Абайды пір тұтатыны атап көрсетіледі.  Осы ретте Елбасы есімдері тарихта қалған ұлы тұлғалардың құрметіне ашық аспан астында ескерткіш-мүсіндер қойылатын «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқу-ағарту энциклопедиялық саябағын ашуды ұсынады.

Президент бір сөзінде «Қазақ тарихында қазақ ұялатын ешнәрсе жоқ» деген-ді. Осы тұрғыда алғанда бұл мақала әлемдік өркениет көшіне ұмтылған Қазақ елінің беделінің арта түсуіне өзіндік үлес қосары анық. Біз кешегі баһадүр бабаларымыздың жалғасы - Ұлы дала перзенті екенімізді әрдайым мақтан етеміз! 

         Жарыссөзге «Нұр Отан» партиясы «Нұрлыкент» БПҰ төрағасы Манатов Чектибай Байдуллаұлы шығып, Ұлт тарихымен үндес еңбек. Ұлы дала, ұлт тарихы – бұл бәріміз үшін қасиетті ұғымдар. Адамзат жаралғаннан бәрі дала төсінде ғұмыр кешіп, талай тарихи оқиғаларды жасағанын «көне тарихтан» білеміз. Шын мәнінде қазақ халқының да қасиетті мекені - Ұлы дала. Осы ретте Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры  атты мақаласын ел газеті  - «Егемен Қазақстаннан» оқып таныстым. Онда Елбасы Ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт туралы сонау көне заманнан ой қозғайды. Әлбетте, ұлтымыздың  Ұлы даладағы тарихы, елдік пен ерлік істері сол Ұлы даламен тікелей байланысты. Елбасы өз мақаласында дүниежүзілік үдерістердің  дені қазақ жерінен бастау алғанын айтып отыр. Мақалада айтылған ойлар ұлт тарихымен астасып, «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласымен үндесіп жатқандай – деп өз сөзін қорытындылады.

Келесі болып жарыссөзге №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінің кәсіподақ ұйымының жетекшісі Айдосова Амина Ідірісқызы сөз алып, Елбасының «Ұлы даланың жеті қыры» атты толғанысқа толы тарихи-танымдық мақаласында ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт өлшеміне, тарихи сананы жаңғырту жайына ерекше тоқталуы қоғамымыздың жаңа белесін, жауапты дәуірге қадам басқанын аңғартады. Біз алдымен қазіргі күрделі замандағы әлем мен елдің жасампаздық күрес қағидасының арғы бастауынан, қилы жолынан сабақ алып, озығы мен өнегесін бойымызға сіңіруіміз керек.

Мақалада айтылғандай, шын мәнінде «уақыт пен кеңістіктің көкжиегі тоғысқан жерде ұлт тарихы басталады». Иә, тәуелсіздік жылдары елімізде көп жұмыс атқарылды. 2000-жылдары іске асырылған «Мәдени мұра» бағдарламасы аясында атқарылған жұмыстарды табысты деуге болады.

Мемлекет басшысының жаңа мақаласы - ұлттық абырой бастауын нұсқайтын, елді өнеге өрісіне бастайтын жол, жаңғырған Қазақстанның баянды бағдары. Мақаладағы сүбелі ойлар қатарында ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт, атқа міну мәдениеті, ұлы даладағы ежелгі металлургия, аң стилі, алтын адам, түркі әлемінің бесігі, Ұлы Жібек жолы, алма мен қызғалдақ отаны ұғымының мәні, сонымен қатар тарихи сананы серпілту мақсатындағы «Архив-2025», «Ұлы даланың ұлы есімдері», «Түркі әлемінің генезисі», «Ұлы даланың ежелгі өнер және технологиялар музейі», «Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы», «Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі» секілді ұлттық жобалар мен идеялардың қоғам талқысына салынуының және атқарушы билікке тапсырылуының жөні де, жүйесі де айрықша. Бұл - әлем таныған елдің арғы тарихы әлеуетін аңғарту. Бұл - жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның өрісті өресі.

Бабаларымыздың өмірі мен олардың ғажап өркениеті жөнінде көптеген деректер әлі ғылыми айналымға түскен жоқ. Бұл әлбетте, ғалымдарды жаңа ізденістерге итермелейді. Шындығында, әлемнің әр түкпіріне тараған түркі тектес тайпалар мен халықтар басқа елдер мен өңірлердің тарих үдерістеріне елеулі үлес қосты.

Президент «Түркі өркениеттері: түп тамырынан қазіргі заманға дейін» атты жобаны қолға алу қажеттігін баса көрсетті. Жоба аясында 2019 жылы Астанада түркологтардың дүниежүзілік конгресін және әртүрлі елдер музейлерінің экспозицияларына ежелгі түркі жәдігерлері қойылатын түркі халықтарының мәдени күндерін ұйымдастыруды ұсынды.

Қазақстан бүгінде күрделі әлемнің қиын соқпақтарымен жүріп келеді. Біраз сыннан мүдірмей өттік. Бұған уақыт төреші. Әлемдік көптеген сынақтар алдағы уақытта да алдымыздан шығатынына күмән келтіруге болмайды – деп сөзін аяқтады.

Күн тәртібіндегі мәселені қарастыра отырып ҚАУЛЫ

ҚАБЫЛДАДЫ:

1. Н. Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын

түсіндіру жұмыстары жүргізілсін.

2. Н. Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын оқушылар арасында насихаттау жұмыстарын жүргізу тарих пәні мұғалімдеріне тапсырылсын.

3. Осы қаулының орындалуын директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ержановаға жүктелсін.

 

 

Жиналыс төрайымы                                   Г.Умарбекова

 

                     Хатшы:                                   Г.Шотбакова
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->
]]>

№ 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінде Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Ұлы даланың жеті қыры" атты мақаласын насихаттау мақсатында ұжымдық жиналыс өткізілді.

Күн тәртібі

<!-- [if !supportLists] --> 1.     <!-- [endif] --> Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы дал

Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау

 

Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын насихаттау

 

аның жеті қыры» атты мақаласын

насихаттау.

Күн тәртібіндегі мәселе бойынша мектеп директоры Гүлсара Жарылқасынқызы сөз алып, Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласының жалғасы ретінде ата-бабаларымыздың көп ғасырлық мұрасының цифрлық өркениет жағдайында түсінікті әрі сұранысқа ие болуын қамтамасыз ете отырып, оны жаңғыртуға мүмкіндік береді.

Меніңше, бұл мақаладағы іске асырылатын жобалар халқымыздың тарихи танымы терең, мекен еткен жерінің әдебиеті мен мәдениеті жайында әлемге барынша мағлұмат бере алатындай маңызды жобалар деп есептеймін. Мәселен, «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқу-ағарту энциклопедиялық саябағын ашу, «Ұлы Даланың ежелгі өнер және технологиялар музейін» ашу, «Түркі өркениеті: түп тамырынан қазіргі заманға дейін» жобасын іске асыру тарихымызды тереңінен жаңғыртуға мүмкіндік береді. Өйткені, тарих — ұлттың жады. Танымды тарихы жадында жатталған ұлт қана ұлт ретінде сақталып, басқалармен қатар терезесі тең өмір сүре алады. Тарихын қастерлеген ұлт қана өткеннен тағылым алып, келешегіне сеніммен қарайды.

Сондықтан төл тарихын білетін, бағалайтын және мақтан ететін халықтың болашағы зор болады деп сенемін. Өткенін мақтан тұтып, бүгінін нақты бағалай білу және болашаққа оң көзқарас таныту – еліміздің табысты болуының кепілі дегеніміз осы.

Ел тарихы жеке жұрнақтармен емес, тұтас қалпында қазіргі заманауи ғылым тұрғысынан түсінікті болуы тиіс. Елбасы  Нұрсұлтан Назарбаев қарсаңда жарық көрген «Ұлы даланың жеті қыры» атты тарихи-танымдық мақаласында түп тамырымызға, ұлттық тарихымызға тереңірек бойлай отырып, оның күрмеулі тұстарын кеңінен тарқатып берді. Ұлы даланы, оны мекендеген халықтың арғы-бергі тарихын, ел басқарған тұлғаларын, тағылымын, салт-дәстүрі мен өмір сүру укладын, ілімі мен білімін, мәдени-рухани жауһарларын, табиғатын әсерлі баяндай отырып, Ұлы даланың бүгінгі заңды мұрагері - Қазақ елінің, ұлтының жетістіктерін айдай әлемге тағы бір мәрте паш етті.

Мақалада Ұлы дала жұртының ілім-білімде Әл-Фараби мен Ясауиді, әскери өнерде Күлтегін мен Бейбарысты, ел басқаруда Әз Тәуке мен Абылайды, Кенесарыны, даналықта Абайды пір тұтатыны атап көрсетіледі.  Осы ретте Елбасы есімдері тарихта қалған ұлы тұлғалардың құрметіне ашық аспан астында ескерткіш-мүсіндер қойылатын «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқу-ағарту энциклопедиялық саябағын ашуды ұсынады.

Президент бір сөзінде «Қазақ тарихында қазақ ұялатын ешнәрсе жоқ» деген-ді. Осы тұрғыда алғанда бұл мақала әлемдік өркениет көшіне ұмтылған Қазақ елінің беделінің арта түсуіне өзіндік үлес қосары анық. Біз кешегі баһадүр бабаларымыздың жалғасы - Ұлы дала перзенті екенімізді әрдайым мақтан етеміз! 

         Жарыссөзге «Нұр Отан» партиясы «Нұрлыкент» БПҰ төрағасы Манатов Чектибай Байдуллаұлы шығып, Ұлт тарихымен үндес еңбек. Ұлы дала, ұлт тарихы – бұл бәріміз үшін қасиетті ұғымдар. Адамзат жаралғаннан бәрі дала төсінде ғұмыр кешіп, талай тарихи оқиғаларды жасағанын «көне тарихтан» білеміз. Шын мәнінде қазақ халқының да қасиетті мекені - Ұлы дала. Осы ретте Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры  атты мақаласын ел газеті  - «Егемен Қазақстаннан» оқып таныстым. Онда Елбасы Ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт туралы сонау көне заманнан ой қозғайды. Әлбетте, ұлтымыздың  Ұлы даладағы тарихы, елдік пен ерлік істері сол Ұлы даламен тікелей байланысты. Елбасы өз мақаласында дүниежүзілік үдерістердің  дені қазақ жерінен бастау алғанын айтып отыр. Мақалада айтылған ойлар ұлт тарихымен астасып, «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласымен үндесіп жатқандай – деп өз сөзін қорытындылады.

Келесі болып жарыссөзге №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінің кәсіподақ ұйымының жетекшісі Айдосова Амина Ідірісқызы сөз алып, Елбасының «Ұлы даланың жеті қыры» атты толғанысқа толы тарихи-танымдық мақаласында ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт өлшеміне, тарихи сананы жаңғырту жайына ерекше тоқталуы қоғамымыздың жаңа белесін, жауапты дәуірге қадам басқанын аңғартады. Біз алдымен қазіргі күрделі замандағы әлем мен елдің жасампаздық күрес қағидасының арғы бастауынан, қилы жолынан сабақ алып, озығы мен өнегесін бойымызға сіңіруіміз керек.

Мақалада айтылғандай, шын мәнінде «уақыт пен кеңістіктің көкжиегі тоғысқан жерде ұлт тарихы басталады». Иә, тәуелсіздік жылдары елімізде көп жұмыс атқарылды. 2000-жылдары іске асырылған «Мәдени мұра» бағдарламасы аясында атқарылған жұмыстарды табысты деуге болады.

Мемлекет басшысының жаңа мақаласы - ұлттық абырой бастауын нұсқайтын, елді өнеге өрісіне бастайтын жол, жаңғырған Қазақстанның баянды бағдары. Мақаладағы сүбелі ойлар қатарында ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт, атқа міну мәдениеті, ұлы даладағы ежелгі металлургия, аң стилі, алтын адам, түркі әлемінің бесігі, Ұлы Жібек жолы, алма мен қызғалдақ отаны ұғымының мәні, сонымен қатар тарихи сананы серпілту мақсатындағы «Архив-2025», «Ұлы даланың ұлы есімдері», «Түркі әлемінің генезисі», «Ұлы даланың ежелгі өнер және технологиялар музейі», «Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы», «Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі» секілді ұлттық жобалар мен идеялардың қоғам талқысына салынуының және атқарушы билікке тапсырылуының жөні де, жүйесі де айрықша. Бұл - әлем таныған елдің арғы тарихы әлеуетін аңғарту. Бұл - жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның өрісті өресі.

Бабаларымыздың өмірі мен олардың ғажап өркениеті жөнінде көптеген деректер әлі ғылыми айналымға түскен жоқ. Бұл әлбетте, ғалымдарды жаңа ізденістерге итермелейді. Шындығында, әлемнің әр түкпіріне тараған түркі тектес тайпалар мен халықтар басқа елдер мен өңірлердің тарих үдерістеріне елеулі үлес қосты.

Президент «Түркі өркениеттері: түп тамырынан қазіргі заманға дейін» атты жобаны қолға алу қажеттігін баса көрсетті. Жоба аясында 2019 жылы Астанада түркологтардың дүниежүзілік конгресін және әртүрлі елдер музейлерінің экспозицияларына ежелгі түркі жәдігерлері қойылатын түркі халықтарының мәдени күндерін ұйымдастыруды ұсынды.

Қазақстан бүгінде күрделі әлемнің қиын соқпақтарымен жүріп келеді. Біраз сыннан мүдірмей өттік. Бұған уақыт төреші. Әлемдік көптеген сынақтар алдағы уақытта да алдымыздан шығатынына күмән келтіруге болмайды – деп сөзін аяқтады.

Күн тәртібіндегі мәселені қарастыра отырып ҚАУЛЫ

ҚАБЫЛДАДЫ:

1. Н. Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын

түсіндіру жұмыстары жүргізілсін.

2. Н. Ә. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын оқушылар арасында насихаттау жұмыстарын жүргізу тарих пәні мұғалімдеріне тапсырылсын.

3. Осы қаулының орындалуын директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ержановаға жүктелсін.

 

 

Жиналыс төрайымы                                   Г.Умарбекова

 

                     Хатшы:                                   Г.Шотбакова
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->
]]>
admin Sat, 08 Dec 2018 00:00:00 +0600
«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/37-pedagog-mrtebes-zayny-zhobasyn-talylau-boyynsha-tkzlgen-zhymdy-zhinalys.html http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/37-pedagog-mrtebes-zayny-zhobasyn-talylau-boyynsha-tkzlgen-zhymdy-zhinalys.html №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі ұжымында "Педагог мәртебесі" заңының жобасын талқылау мақсатында жиналыс өткізілді. Жиналыстың күн тәртібінде екі мәселе қаралды:

<!-- [if !supportLists] --> 1)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау.

<!-- [if !supportLists] --> 2)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңы

«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс

 

«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс

 

ның жобасына ұсыныс енгізу.

Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша «Нұрлыкент» БПҰ 

төрағасы – Манатов Чиктибай Байдуллаұлы сөз алып, «Нұр Отан» партиясы Жамбыл облыстық филиалының бастамасымен Елбасы, «Нұр Отан» партиясының Төрағасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Қазақстан халқына арнаған Жолдауынан туындаған міндеттерді жүзеге асыру және «Педагог мәртебесі» заңының жобасын дайындау бойынша «Ұстазым – ұлағатым» акциясы басталғандығын айтып,  акцияның мақсатымен таныстырып, сөз кезегін мектеп директоры Умарбекова Гүлсара Жарылқасынқызына берді. 
     Гүлсара Жарылқасынқызы Елбасы Жолдауындағы басым бағыттарды айта келіп, елімізде Елбасының тапсырмасымен «Педагог мәртебесі» туралы заң жобасының әзірленіп жатқандығы туралы айтты.
-Елбасы биылғы Қазақстан халқына арнаған Жолдауында экономикадағы, әлеуметтік саладағы, өңірлік дамудағы қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді перспективаға арналаған іс-қимылдың кешенді бағдарламасын ұсынған болатын. Жолдаудың әлеуметтік сипаты Елбасы саясатының халықтың әл-ауқатын жақсартып, азаматтардың өзекті мәселелерін шешуге бағытталғанын көрсетеді. Сонымен қатар Елбасы «Педагог мәртебесі туралы» заң әзірлеп, қабылдау жөнінде нақты тапсырма берген болатын. Бұл маңызды құжат мұғалім мәртебесін көтеріп, білім саласының одан ары дамуына жол ашатыны даусыз. 
      «Ұстазым – ұлағатым» акциясы аясында 12-25 қараша аралығында сәйкес елді мекендерде ұстаздармен кездесулер, қоғамдық қабылдаулар өткізіп, ұсыныстар жинақтайды. Осы уақыт аралығында әлеуметтік желілерде #Педагогмәртебесі# хэштегтерімен ұсыныстар жинақталады. Әзірленген заң жобасы «Нұр Отан» партиясының Мәжілістегі депутаттық фракциясына, Білім және ғылым министрлігіне жолданатын болады.
      Елбасы бұған дейін де білім саласына ерекше көңіл бөліп келеді. Оның ішінде мұғалімдерге жағдай жасай отырып, білімімен, мәдениетімен бәсекеге қабілеттілігін де арттыру жауапкершілігін жүктеп отыр. 
      Заң жобасын әзірлеуде біраз ұсыныстар жасалып, мұғалімдердің алаңсыз жұмыс істеуі үшін айлық жалақысын көтеру туралы айтылуда.

Олардың тұрмыс жағдайын көтеру мақсатында жеңілдетілген несие, кезектен тыс жер беру, тағы да басқа жеңілдіктер туралы көтерілуде. 
      Күн тәртібіндегі екінші мәселе бойынша Гүлсара Жарылқасынқызы Елімізде зияткерлік мектептердің шәкірттері халықаралық байқауларға қатысып, жүлделі орындардан көрінуде. Жай мектептерде қазір кей сыныптар жаңыртылған білім мазмұнымен білім алуда. Яғни, білім мазмұнымен оқып жатқан сыныптар зияткерлік мектептердің оқыту жүйесімен білім алуда. Көп мәселе кадрға байланысты. Сондықтан жұмысқа қабылданатын мұғалімдер тестілеуден өтсе. 
      Мұғалім сабаққа күнде дайындалып келуі керек. Мұғалімнің білімі де, мәдениеті де сай болса, оның мәртебесі де жоғары болады. Сонымен бірге мұғалімдер үш жылда бір рет психиатрдан тексеруден өтуі керек. Себебі, елімізде мұғалімдер мен тәрбиешілер арсында оқушыларға күш көрсету жағдайлары кездесуде. Әрине, мұғалімдердің де мәртебесі қорғалуы керек. «Алты алаштың баласының басы қосылса, төрдегі орын - мұғалімдікі» демекші, ұстаздың орны қашанда жоғары болуы қажет. Заңда осы мәселенің де міндетті түрде болуын ұсынып өтті - Гүлсара Жарылқасынқызы.

Жарыссөзге мектептің тарих пәні мұғалімі Утебалиева Жанат Мұхесінқызы шығып,

1.Азаматтық қызметкерлерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын мектепке дейінгі қазыналық кәсіпорын қызметкерлерінің еңбекақы төлеу жүйесіне педагог мамандарың айлық жалақасын көтеру мәселесі шешілсе;
2. Балабақша педагог қызметкерлерінің тәрбиешілерінің кезекті еңбек демалысы 42 күнтізбелік күннен 56 күнге көтерілуі туралы қарастырылса;
3. Оқушылардың жауапкершілігі мектептен тыс уақытта ата-аналарға жүктелсе;
4. Ұстаздарды психологиялық-физиологиялық тұрғыдан қарастырып, зейнетке шығу уақытын еңбек өтіліне қарай қысқартылса;
5. Мектеп мұғалімдерін сенбілікке шығуды, мектептегі мереке күндеріне кезекшілікке тұруды, іс-шараға, қорытынды есептерге мұғалімдерді қатысуға міндеттейді. Осыған шектеу қойылса. Яғни мұғалімдерді өз қызметінен басқа жұмыстарды жасауға тыйым салынса;

6. Мұғалімдердің жүктемесін азайту;

7. Мұғалімді қағаз бастылықтан босату; - деп сөзін аяқтады.

Келесі жарыссөз кезегін директордың тәрбие ісі жөніндегі

орынбасары Карткожаев Талғат Есетбайұлы алып,

1.Аттестатцияны мұғалімнің белгілі бір еңбек өтіліне қарай, білім саласына сіңірген еңбегіне қарай белгіленсе. Мұғалімнің еңбегін, біліктілігін тестпен емес, белгілі бір бағалау критерийлермен, әдістемесімен өлшесе;
2. Мұғалімнің уақытын тиімді пайдалануға кедергі келтіретін күнделіктегі рейтінг мәселесі жойылса, мұғалімінң жұмысы рейтінгпен өлшенбесе; 
3. Ұстаз жұмысына ер азаматтарды тарту үшін еңбек өтіліне қарай 30 жыл еңбек өтілі болса; 
4. Мұғалімдерге төмен пайызбен несие қарастырылса;
5. Жылына бір рет берілетін коммуналдық жәрдемақы 1 айлық көрсеткішке теңестірілсе;
6. Себепсіз тексерістерді тоқтатып, оның орнына әдістемелік кеңес беретін орталықтардың жұмысы жандандырылса;
7. Жас мамандардың еңбек ақысының төмендігі, мектептен көп ұстаздардың әсіресе ер азаматтардың кетуіне жол беруде сондықтан жас мамандарға осы жылы айлық жалақысына қолдау ретінде үстеме қаражат қарастырылса; 

8. Жас мамандардың ауылды жерде жұмысқа орналасқаннан кейін әскер қатарына шақырмау; - деп сөзін аяқтады.

Жиналыс күн тәртібіндегі мәселені талқылай отырып ҚАУЛЫ

ҚАБЫЛДАДЫ:
1. Күн тәртібіндегі мәселені талқылай келе Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Қазақстан халқына арнаған Жолдауынан туындаған міндеттерді жүзеге асыру және «Педагог мәртебесі» заңының жобасы есепке алынсын.

2. Жоғарыда ұсынылған ұсыныстар, әлеуметтік желілерде #Педагогмәртебесі# хэштегіне жолданылсын.

3. Осы қаулының орындалуын директордың ақпараттық ісі жөніндегі орынбасары Ж.Куршибаевқа жүктелсін.

 

 

Жиналыс төрайымы                                   Г.Умарбекова

 

                 Хатшы:                                   Ж.Базарбаева
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->


]]>
№5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі ұжымында "Педагог мәртебесі" заңының жобасын талқылау мақсатында жиналыс өткізілді. Жиналыстың күн тәртібінде екі мәселе қаралды:

<!-- [if !supportLists] --> 1)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау.

<!-- [if !supportLists] --> 2)      <!-- [endif] --> «Педагог мәртебесі» заңы

«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс

 

«Педагог мәртебесі» заңының жобасын талқылау бойынша өткізілген ұжымдық жиналыс

 

ның жобасына ұсыныс енгізу.

Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша «Нұрлыкент» БПҰ 

төрағасы – Манатов Чиктибай Байдуллаұлы сөз алып, «Нұр Отан» партиясы Жамбыл облыстық филиалының бастамасымен Елбасы, «Нұр Отан» партиясының Төрағасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Қазақстан халқына арнаған Жолдауынан туындаған міндеттерді жүзеге асыру және «Педагог мәртебесі» заңының жобасын дайындау бойынша «Ұстазым – ұлағатым» акциясы басталғандығын айтып,  акцияның мақсатымен таныстырып, сөз кезегін мектеп директоры Умарбекова Гүлсара Жарылқасынқызына берді. 
     Гүлсара Жарылқасынқызы Елбасы Жолдауындағы басым бағыттарды айта келіп, елімізде Елбасының тапсырмасымен «Педагог мәртебесі» туралы заң жобасының әзірленіп жатқандығы туралы айтты.
-Елбасы биылғы Қазақстан халқына арнаған Жолдауында экономикадағы, әлеуметтік саладағы, өңірлік дамудағы қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді перспективаға арналаған іс-қимылдың кешенді бағдарламасын ұсынған болатын. Жолдаудың әлеуметтік сипаты Елбасы саясатының халықтың әл-ауқатын жақсартып, азаматтардың өзекті мәселелерін шешуге бағытталғанын көрсетеді. Сонымен қатар Елбасы «Педагог мәртебесі туралы» заң әзірлеп, қабылдау жөнінде нақты тапсырма берген болатын. Бұл маңызды құжат мұғалім мәртебесін көтеріп, білім саласының одан ары дамуына жол ашатыны даусыз. 
      «Ұстазым – ұлағатым» акциясы аясында 12-25 қараша аралығында сәйкес елді мекендерде ұстаздармен кездесулер, қоғамдық қабылдаулар өткізіп, ұсыныстар жинақтайды. Осы уақыт аралығында әлеуметтік желілерде #Педагогмәртебесі# хэштегтерімен ұсыныстар жинақталады. Әзірленген заң жобасы «Нұр Отан» партиясының Мәжілістегі депутаттық фракциясына, Білім және ғылым министрлігіне жолданатын болады.
      Елбасы бұған дейін де білім саласына ерекше көңіл бөліп келеді. Оның ішінде мұғалімдерге жағдай жасай отырып, білімімен, мәдениетімен бәсекеге қабілеттілігін де арттыру жауапкершілігін жүктеп отыр. 
      Заң жобасын әзірлеуде біраз ұсыныстар жасалып, мұғалімдердің алаңсыз жұмыс істеуі үшін айлық жалақысын көтеру туралы айтылуда.

Олардың тұрмыс жағдайын көтеру мақсатында жеңілдетілген несие, кезектен тыс жер беру, тағы да басқа жеңілдіктер туралы көтерілуде. 
      Күн тәртібіндегі екінші мәселе бойынша Гүлсара Жарылқасынқызы Елімізде зияткерлік мектептердің шәкірттері халықаралық байқауларға қатысып, жүлделі орындардан көрінуде. Жай мектептерде қазір кей сыныптар жаңыртылған білім мазмұнымен білім алуда. Яғни, білім мазмұнымен оқып жатқан сыныптар зияткерлік мектептердің оқыту жүйесімен білім алуда. Көп мәселе кадрға байланысты. Сондықтан жұмысқа қабылданатын мұғалімдер тестілеуден өтсе. 
      Мұғалім сабаққа күнде дайындалып келуі керек. Мұғалімнің білімі де, мәдениеті де сай болса, оның мәртебесі де жоғары болады. Сонымен бірге мұғалімдер үш жылда бір рет психиатрдан тексеруден өтуі керек. Себебі, елімізде мұғалімдер мен тәрбиешілер арсында оқушыларға күш көрсету жағдайлары кездесуде. Әрине, мұғалімдердің де мәртебесі қорғалуы керек. «Алты алаштың баласының басы қосылса, төрдегі орын - мұғалімдікі» демекші, ұстаздың орны қашанда жоғары болуы қажет. Заңда осы мәселенің де міндетті түрде болуын ұсынып өтті - Гүлсара Жарылқасынқызы.

Жарыссөзге мектептің тарих пәні мұғалімі Утебалиева Жанат Мұхесінқызы шығып,

1.Азаматтық қызметкерлерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын мектепке дейінгі қазыналық кәсіпорын қызметкерлерінің еңбекақы төлеу жүйесіне педагог мамандарың айлық жалақасын көтеру мәселесі шешілсе;
2. Балабақша педагог қызметкерлерінің тәрбиешілерінің кезекті еңбек демалысы 42 күнтізбелік күннен 56 күнге көтерілуі туралы қарастырылса;
3. Оқушылардың жауапкершілігі мектептен тыс уақытта ата-аналарға жүктелсе;
4. Ұстаздарды психологиялық-физиологиялық тұрғыдан қарастырып, зейнетке шығу уақытын еңбек өтіліне қарай қысқартылса;
5. Мектеп мұғалімдерін сенбілікке шығуды, мектептегі мереке күндеріне кезекшілікке тұруды, іс-шараға, қорытынды есептерге мұғалімдерді қатысуға міндеттейді. Осыған шектеу қойылса. Яғни мұғалімдерді өз қызметінен басқа жұмыстарды жасауға тыйым салынса;

6. Мұғалімдердің жүктемесін азайту;

7. Мұғалімді қағаз бастылықтан босату; - деп сөзін аяқтады.

Келесі жарыссөз кезегін директордың тәрбие ісі жөніндегі

орынбасары Карткожаев Талғат Есетбайұлы алып,

1.Аттестатцияны мұғалімнің белгілі бір еңбек өтіліне қарай, білім саласына сіңірген еңбегіне қарай белгіленсе. Мұғалімнің еңбегін, біліктілігін тестпен емес, белгілі бір бағалау критерийлермен, әдістемесімен өлшесе;
2. Мұғалімнің уақытын тиімді пайдалануға кедергі келтіретін күнделіктегі рейтінг мәселесі жойылса, мұғалімінң жұмысы рейтінгпен өлшенбесе; 
3. Ұстаз жұмысына ер азаматтарды тарту үшін еңбек өтіліне қарай 30 жыл еңбек өтілі болса; 
4. Мұғалімдерге төмен пайызбен несие қарастырылса;
5. Жылына бір рет берілетін коммуналдық жәрдемақы 1 айлық көрсеткішке теңестірілсе;
6. Себепсіз тексерістерді тоқтатып, оның орнына әдістемелік кеңес беретін орталықтардың жұмысы жандандырылса;
7. Жас мамандардың еңбек ақысының төмендігі, мектептен көп ұстаздардың әсіресе ер азаматтардың кетуіне жол беруде сондықтан жас мамандарға осы жылы айлық жалақысына қолдау ретінде үстеме қаражат қарастырылса; 

8. Жас мамандардың ауылды жерде жұмысқа орналасқаннан кейін әскер қатарына шақырмау; - деп сөзін аяқтады.

Жиналыс күн тәртібіндегі мәселені талқылай отырып ҚАУЛЫ

ҚАБЫЛДАДЫ:
1. Күн тәртібіндегі мәселені талқылай келе Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Қазақстан халқына арнаған Жолдауынан туындаған міндеттерді жүзеге асыру және «Педагог мәртебесі» заңының жобасы есепке алынсын.

2. Жоғарыда ұсынылған ұсыныстар, әлеуметтік желілерде #Педагогмәртебесі# хэштегіне жолданылсын.

3. Осы қаулының орындалуын директордың ақпараттық ісі жөніндегі орынбасары Ж.Куршибаевқа жүктелсін.

 

 

Жиналыс төрайымы                                   Г.Умарбекова

 

                 Хатшы:                                   Ж.Базарбаева
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->


]]>
admin Fri, 23 Nov 2018 00:00:00 +0600
Пән мұғалімдері туралы базалық мәлімет http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/12-pn-malmder-turaly-bazaly-mlmet.html http://lomonosov-zhualy.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/12-pn-malmder-turaly-bazaly-mlmet.html Жуалы ауданы әкімдігінің білім бөліміне қарасты № 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі КММ 2017-2018 оқу жылындағы жұмысына сараптамаcы

  Пән мұғалімдері туралы базалық мәлімет

         Талдау параметрлері\

Оқу жылдары

2016-2017 оқу жылы

2017-2018 оқу жылы

Динамика +\-

Мұғалім саны

97

97

=

Жоғары білімдісі

86

88

+2

Жоғарғы санатта

7

9

+2

І санатта

44

42

-2

ІІ санатта

30

34

+4

Санаты жоқ

16

12

-4

Жас маманы

3

2

-1

Күндізгі бөлім

42

43

+1

Сырттай бөлім

55

54

-1

Мамандығы сәйкес емес

1

1

=

Зейнетке шығып істеп жатқаны

1

жоқ

-1

]]>
Жуалы ауданы әкімдігінің білім бөліміне қарасты № 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі КММ 2017-2018 оқу жылындағы жұмысына сараптамаcы

  Пән мұғалімдері туралы базалық мәлімет

         Талдау параметрлері\

Оқу жылдары

2016-2017 оқу жылы

2017-2018 оқу жылы

Динамика +\-

Мұғалім саны

97

97

=

Жоғары білімдісі

86

88

+2

Жоғарғы санатта

7

9

+2

І санатта

44

42

-2

ІІ санатта

30

34

+4

Санаты жоқ

16

12

-4

Жас маманы

3

2

-1

Күндізгі бөлім

42

43

+1

Сырттай бөлім

55

54

-1

Мамандығы сәйкес емес

1

1

=

Зейнетке шығып істеп жатқаны

1

жоқ

-1

]]>
admin Fri, 01 Sep 2017 12:36:00 +0600