2018-2019 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстар
2018-2019 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстар
Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы №205 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беру және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесіне қатысушылардың үздік білім беру ресурстары мен технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету, жылдам өзгермелі әлемде табыстылығын қамтамасыз ететін білім алуға деген білім алушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, Қазақстан Республикасы азаматтарының жалпы білім беретін мектептерде интеллектуалдық, рухани және дене бітімі дамуын қалыптастыру болып табылады. Білім берудегі артта қалушылық мемлекеттің бәсекелестік қабілеті мен ұлттың болашағына кері ықпалын тигізеді. Сондықтан білім берудің дамуы – үлкен мәні бар міндет. Білім беру саласында жүріп жатқан демократияландыру, жаңа технологияларды енгізу, ақпараттандыру үрдістері – бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруға жол ашады. Қоғамда болып жатқан әлуеметтік-экономикалық, саяси өзгерістер білім беру саласын жетілдіруді талап етеді, жаңа міндеттер жүктейді. Осы міндеттерді орындау мақсатында №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебіндегі педагогикалық ұжым 2016-2019 оқу жылдары аралығына «Болашақ ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие берудегі жаңа әдіс-тәсілдер» тақырыбында перспективалық жұмыс атқаруда.
Шығармашылық жұмыстың мақсаты: жеке тұлғаның бойында мәдени, рухани құндылық қасиеттерін қалыптастырумен қатар, терең білім беру жолдарын анықтау.
Міндеттері:
- ҚР «Білім туралы» Заңын және ҚР Білім және ғылым министрлігінің «Жасөспірімдер мен жастарға білім беру туралы» бұйрығын негізге ала отырып, жұмысты одан әрі жетілдіру;
- Мектеп оқушыларының сапалы, терең білім алуын қамтамасыз ету. Білім сапасын анықтау мақсатында диагностика және мониторингтік зерттеу жұмыстарын жүргізу, мектеп оқушыларының білім сапасы мен үлгерім деңгейін шынайы бағалауға бағытталған іс-шаралар қабылдау;
- Полимәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында үш тілділікті ендіру жұмыстарын жалғастыру;
- Жеке тұлғаның бойында мәдени, рухани құндылық қасиеттерін қалыптастыру. Оқушылардың білімін, іскерлігін, тәрбиелік деңгейін анықтау және бағалау, тұлғалық ерекшеліктерін айқындау;
- Преподавателидің кәсіби шеберлігін арттыру арқылы оқу үрдісінің сапасын көтеру. Оқу–тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізіп, нәтижелерін саралау;
- Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту, мамандармен қамтамасыз ету.
Мектептің шығармашылық тақырыбын жүзеге асыру мақсатында мектеп педагогикалық ұжымы төмендегі жұмыстарды жоспарлап, жүзеге асырды. Атап айтқанда, 2018-2019 оқу жылында 6 рет педагогикалық кеңес отырысы жоспарланып, барлығы 23 сұрақты талдау қарастырылған. Оның ішінде педагогикалық–ұйымдастыру жұмыстары бойынша -9, білім сапасын зерттеу, инновациялық технологияларды енгізу -7, тәрбие саласы бойынша -7.
2018 жылғы қараша айында педагогикалық кеңесте математика пәні мұғалімдері Ү.Сатбаева, Н.Мархабаева «Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау» тақырыбында іс-тәжірибесімен бөлісіп, информатика және қазақ тілі пәні мұғалімдері А.Усабекова мен З.Айтбаева «Білім беруде қолданылатын сандық технологиялардың тиімділігі» тақырыбында баяндама жасаса, ИФМ пәні бірлестігі жетекшісі Г.Илгербаева «Үш тілді оқыту, жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін ағылшын тілінде жүргізілу барысы» тақырыбында баяндамасымен бөлісті. Мектеп кітапханашылары П.Асилбекова және Г.Меркибаева «Қазақ тіліндегі 100 әдеби оқулық» жобасы барысына тоқталды.
Қаңтар айындағы пед кеңесте Ж.Наралиева, Б.Жолдыбаева «Оқушының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар» жаратылыстану-математикалық циклдағы пәндердің оқытылуының табыстылығына тоқталды. Бастуыш пәні мұғалімдері Б.Кадирханова, Б.Кенжебаева, Ж.Досанова «Білім мазмұнын жаңарту шеңберінде 1,2,3-сынып оқушыларының танымдық қызметінің ерекшеліктері» тақырыбында жасаған іс-тәжірибелерімен бөлісті. А.Ержанова азаматтық қорғаныс жұмыстарының барысымен таныстырды.
Наурыз айында пед.кеңесте тарих пәні бірлестігі жетекшісі Г.Абдыкулова «Рефлексия – мұғалімнің кәсіби дамуының негізі» атты мақаласы аясында орындалған жұмыстардың барысымен таныстырса, бастауыш сынып мұғалімі А.Джанизакова, математика пәні мұғалімі Н.Салыкбаев «4,9,10-сыныптарда жаңартылған білім мазмұны аясында кең ауқымды дағдыларды қалыптастыруда неге назар аудару керек?» тақырыбындағы іс-тәжірибелерімен бөлісті. Әлеуметтік педагог Г.Аширбаева ыстық тамақтың сапасын қадағалау комиссиясының есебімен таныстырды.
Педагогикалық ұжымның даму мониторингі
Педагогтардың сапалық құрамы: мектепте 2018-2019 оқу жылында 94 мұғалім, 2 әлеуметтік педагог, 1 тәлімгер, 1 қосымша білім беру педагогы, барлығы 98 педагог жұмыс істеді.
Педагогтардың сапалық құрамы
Білімі | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | ||||
Саны | % | Саны | % | Саны | % | Саны | % | |
Жоғары | 88 | 88% | 92 | 92% | 98 | 90% | 98 | 91% |
Аяқталмаған жоғары | 1 | 1% | - | - | - | - | - | - |
Арнаулы орта | 11 | 12% | 10 | 10% | 10 | 10% | 7 | 7% |
Педагогтардың санат дәрежесінің көрсеткіштері
Санаты | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | ||||
Саны 97 | Саны | Саны 94 | % | Саны 95 | % | Саны 98 | % | |
Жоғары | 6 | 6% | 7 | 7% | 9 | 9% | 11 | 11% |
Бірінші | 43 | 43% | 45 | 45% | 43 | 43% | 42 | 42% |
Екінші | 27 | 27% | 30 | 30% | 34 | 34% | 33 | 33% |
Санаты жоқ | 24 | 24% | 18 | 18% | 9 | 9% | 12 | 12% |
Преподавателиді аттестациялау жұмыстары
р/с | Оқу жылы | Жоғары | Бірінші | Екінші |
1 | 2013 жылы | 1- аттестатталды 2- қайта растау | 4- аттестатталды 11- қайта растау | 6- аттестатталды 2- қайта растау |
2 | 2014 жылы | 2- қайта растау | 3- аттестатталды 4- қайта растау | 4- аттестатталды 6- қайта растау |
3 | 2015 жылы | 1-аттестатталды | 3- аттестатталды 2- қайта растау | 6- аттестатталды 4- қайта растау |
4 | 2016 жылы | 1-аттестатталды | 4- аттесттатталды 6- қайта растау | 3- аттестатталды 1- бірінші санаттан екінші санатқа түсірілді |
5 | 2017 жылы | 2-аттестатталды | 4- аттестатталды 3- қайта растау | 5- аттестатталды 1- қайта растау |
6 | 2018 жылы | 2-аттестатталды 1-қайта расталды | 4-аттестатталды 9-қайта растау | 2-аттестатталды 2- қайта растау |
7 | 2019 жылы |
Преподавателиді аттестаттаудың жаңа моделі бойынша аттестаттау жұмыстары
р/с | Оқу жылы | Педагог-шебер | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог- модератор |
1 | 2018 жылы | 7-аттестатталды | 2-аттестатталды | ||
2 | 2019 жылы |
Ғылыми-әдістемелік кеңестің жұмыстары
№5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінің 2018-2019 оқу жылындағы ғылыми-әдістемелік кеңес кабинеті «Болашақ ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие берудегі жаңа әдіс-тәсілдер» шығармашылық-ізденіс тақырыбымен жұмыс істеді:
Мақсаты: мұғалімнің ғылыми-педагогикалық білімін тереңдетіп, іскерлік шеберлігін арттыру
Күтілетін нәтиже: жаңа әдіс-тәсілдерді игерген инновациялық көзқарастағы құзырлы ұстаз
Мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысы төменгідей құрылымнан тұрады:
- Пән бірлестіктері, бірлестіктердегі шығармашылық топтар;
- «Мен кішкентай зерттеущімін», «Жас ғалым», «Жас қанат» дарынды оқушылардың ғылыми қоғамы;
- Жас мамандар мектебі;
Мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысының негізгі бағыттары:
- Оқу-тәрбие жұмысының мақсат-міндеттерін, мектептің даму бағдарламасын айқындау;
- Ұстаздарға әдістемелік көмек беретін, кәсіби шеберліктерін шыңдай түсуіне жағдай жасайтын әдістемелік бірлестіктер жұмысына басшылық жасау;
- Ұстаздардың білімін жетілдіру курстарынан өтіп отыруын қадағалау;
- Педагогикалық ұжымның кәсіби біліктілігін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру (оқыту семинарлары, педагогикалық оқулар, аттестация);
- Педагогикалық технологиялардың тиімділігін зерттеу, ұстаздардың эксперименттік-тәжірибелік жұмыстарын белсендіру;
- Озат тәжірибені алмасу, тарату жұмыстарын ұйымдастыру;
- Мектептің әдістемелік мәліметтер жинағын іріктеу, талдау, жүйелеу, инновациялық үрдістің нәтижелілігіне бақылау жасау;
- Жас мамандармен жұмыс жүргізу;
- Ұстаздар мен оқушыларды ғылыми шығармашылыққа баулу.
Мектептегі әдістемелік қызметтің нормативтік-құқықтық негізі:
- ҚР «Білім туралы» Заңы;
- ҚР бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
- Әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметі және оны сайлау тәртібінің үлгі ережесі
- Ғылыми-әдістемелік кеңес туралы ереже
- Пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі туралы ереже
- Оқушылардың мектепішілік пән олимпиадасын өткізу туралы ереже
- Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми жарыстар өткізу туралы ереже
- Оқушылар портфолиосы туралы ереже
2018-2019 оқу жылында оқу-әдістемелік жұмыстар 9 пән бірлестіктері арқылы атқарылды. Мектеп директорының 2018 жылғы 4 қыркүйектегі №114 бұйрығымен пән әдістемелік бірлестік жетекшілері бекітілген.
- Қазақ тілі мен әдебиет пән әдістемелік бірлестігі Қ.Айдосова.
- Орыс тілі тілі пән әдістемелік бірлестігі Г.Жаналиева
- Ағылшын тілі пән әдістемелік бірлестігі А.Китжанова.
- ИФМ пән әдістемелік бірлестігі Г.Илгербаева.
- Биология, химия, география әдістемелік бірлестігі А.Каипов.
- Эстетикалық пәндер әдістемелік бірлестігі А.Муханова.
- Дене шынықтыру пән әдістемелік бірлестігі Ж.Ақбаев.
- Бастауыш сынып әдістемелік бірлестігі А.Айдосова.
- Тарих, құқық, өзін-өзі тану пәні бірлестігі Г.Абдыкулова
Педагог мамандардың сапалық құрамы
Барлығы | 98 |
Санаты бойынша | |
Жоғарғы санатты | 9 |
І санатты | 42 |
ІІ санатты | 34 |
Санаты жоқ | 13 |
Білімі бойынша | |
Жоғарғы білімді | 91 |
Арнаулы орта | 7 |
Орта білімді | - |
Аяқталмаған жоғары | - |
Педагогикалық еңбек өтілі | |
0-3 жылға дейін | 2 |
3-8 | 25 |
9-16 | 22 |
17-20 | 10 |
20 жылдан жоғары | 39 |
Педагог қызметкерлердің жасы | |
25 жасқа дейін | 0 |
25 жастан 34 жасқа дейін | 26 |
35 жастан 44 жасқа дейін | 28 |
45 жастан 54 жасқа дейін | 29 |
55 жастан жоғары | 15 |
Преподавателидің орта жасы | 39 |
Марапаттары | |
ҚР Білім беру ісінің үздігі | - |
Ы.Алтынсарин төс белгісі | 1 |
«Ұлағатты ұстаз» төсбелгісі иегерлері | 1 |
«Ұлт ұстазы» төсбелгісінің иегерлері | 1 |
Жас мамандар | 5 |
Ұстаздардың сапалық құрамы
Білімі | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | ||||
Саны | % | Саны | % | Саны | % | Саны | % | |
Жоғары | 88 | 88% | 86 | 90,5% | 89 | 90,8% | 91 | 91% |
Арнаулы орта | 10 | 12% | 9 | 9,4% | 9 | 9,2% | 7 | 7% |
Педагогтардың санат дәрежесінің көрсеткіштері
Санаты | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | ||||
Саны 97 | Саны | Саны 94 | % | Саны 95 | % | Саны 98 | % | |
Жоғары | 6 | 6% | 7 | 7% | 9 | 9% | 11 | 11% |
Бірінші | 43 | 43% | 45 | 45% | 43 | 43% | 42 | 42% |
Екінші | 27 | 27% | 30 | 30% | 34 | 34% | 33 | 33% |
Санаты жоқ | 24 | 24% | 18 | 18% | 9 | 9% | 12 | 12% |
Преподавателиді аттестациялау жұмыстары
р/с | Оқу жылы | Жоғары | Бірінші | Екінші |
2015 жылы | 1-аттестатталды | 3- аттестатталды 2- қайта растау | 6- аттестатталды 4- қайта растау | |
2016 жылы | 1-аттестатталды | 4- аттесттатталды 6- қайта растау | 3- аттестатталды 1- бірінші санаттан екінші санатқа түсірілді | |
2017 жылы | 2-аттестатталды | 4- аттестатталды 3- қайта растау | 5- аттестатталды 1- қайта растау | |
2018 жылы | 2-аттестатталды 1-қайта расталды | 4-аттестатталды 9-қайта растау | 2-аттестатталды 2- қайта растау | |
2019 жылы |
Преподавателиді аттестаттаудың жаңа моделі бойынша аттестаттау жұмыстары
р/с | Оқу жылы | Педагог-шебер | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог- модератор |
1 | 2018 жылы | 7-аттестатталды | 1-аттестатталды | ||
2 | 2019 жылы |
Әдістемелік пән бірлестіктерінің жұмысы
21.05.19ж. әдістемелік бірлестіктерінің оқу жылы ішінде атқарған жұмыстары туралы есебі қорытындалып, олардың жұмысына баға берілді және рейтингі шығарылды. Қорытындысы төмендегідей:
№ | Пән бірлестіктерінің атауы | Жетістіктер саны (байқау, конкурс, олимпиада, ғылыми жоба, т.б) | Жариялаған мақалалар саны | Мұғ-дің авторл. бағдарл. | Барлығы: | Жалпы | |||||||||
Аудандық | Облыстық | Республикал. | Халықаралық | БАҚ | ҒӘ басылым | ||||||||||
мұғ | оқушы | мұғ | оқушы | мұғ | оқушы | мұғ | оқушы | мұғ | оқушы | ||||||
Бастауыш сынып | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 41 | 0 | 0 | 4 | 16 | 0 | 24 | 41 | 65 | |
Тарих және өзін-өзі тану | 0 | 3 | 0 | 2 | 17 | 19 | 1 | 2 | 1 | 6 | 0 | 25 | 26 | 51 | |
Қазақ тілі мен әдебиеті | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 33 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 12 | 34 | 46 | |
Эстетикалық пәндер | 1 | 3 | 0 | 0 | 2 | 23 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 4 | 28 | 32 | |
Ағылшын тілі | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | 20 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 9 | 21 | 30 | |
Орыс тілі | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 | 18 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 8 | 19 | 27 | |
Дене шынықтыру және БӘД | 3 | 2 | 0 | 5 | 0 | 15 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 22 | 27 | |
География, химия,биология | 0 | 3 | 0 | 0 | 6 | 4 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 10 | 9 | 19 | |
Информатика, физика, математика | 4 | 2 | 2 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 15 | 2 | 17 | |
Барлығы: | 10 | 15 | 4 | 8 | 52 | 173 | 2 | 6 | 10 | 31 | 0 | 111 | 202 | 314 |
2018-2019 оқу жылы бойынша оқушылардың халықаралық, республикалық, облыстық және аудандық байқауларындағы жеңімпаздар саны: халықаралық – 2, республикалық – 41, облыстық - 4 және аудандық – 10, барлығы – 57 жүлделі орындар бар. БАҚ-на жарияланымдардың саны – 10, ғылыми-әдістемелік басылымдардағы жарияланымдардың саны – 31.
Олар: спартакаиадаға кірген халықаралық Каратэ «Шинкиокушинкайдан» дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Рахымжан Артық абсолют салмақтан 2018 жылдың шілде айында ІІІ орын иеленді.
V Халықаралық мұғалімдер мен білім қызметкерлерінің ғылыми-практикалық конференциясында химия пәнінің мұғалімі Сақтағанова Айман ІІІ орын алды.
«Жас ғалым - 2019» VІІ Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында тарих пәнінің мұғалімі Г.Шотбақованың еңбегі жарияланды; конференцияда жоғары нәтижеге қол жеткізгені ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
Химия пәнінің мұғалімі Салықбаева Тілектес «Qazan.info» мұғалімдерге арналған физика пәні бойынша үштілді онлайн олимпиадасында І орын, Республикалық «Педстарт» қашықтық олимпиадасиынан І орын иеленді.
Химия пәнінің мұғалімі Сақтағанова Айман Республикалық «Педстарт» қашықтық олимпиадасиынан ІІ орын, «Қазақстанның болашағы жастардың қолында» атты ХХХХVІ Республикалық ғылыми-практикалық конференциясында І орын, «ХХІ ғасырдағы оқытудың тиімді дағдыларын қалыптастыру: мұғалімдердің инновациялық Білім беру технологияларының тәжірибесімен алмасу» атты ІІІ Республикалық ғылыми-практикалық конференциясында І орын алды.
«Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы мен «ҚИО» ұйымдастыру комитетінің ғылыми негіздегі пәндерден өткізген республикалық қашықтық олимпиадасында қазақ тілінен Қисықов Руслан мен Сариева Гүлнұр ІІ орын, математикадан Наралиева Жанар І, Раушан Бозаева ІІІ орын иеленді.
«Www.nio.kz» Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада сайты ғылыми негіздегі пәндерден ұйымдастырған олимпиадаларда мұғалімдер Айжанова Гүлнар, Бердикулова Гулназ, Жанар Наралиева математикадан; Айымжан Сатыбалдиева (2 рет), Сауле Саугамбаева, Гулдана Жаналиева, Алия Кенжебаева орыс тілінен; Аида Айжанова ағылшын тілінен; Нургуль Тулемисова биология; Гулмира Илгербаева физика пәнінен І дәрежелі, Дабышева Салтанат бастауыштан; Аида Айжанова, Гулжамал Тукашева ағылшын тілінен; Гулдана Жаналиева орыс тілінен ІІ, Гаухар Ториева тарихтан; Гулдана Жаналиева орыс тілінен ІІІ дәрежелі диплом иеленді.
Республикалық «Үркер» шағармашылық орталығының өнер және білім байқауында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Медербаева Бану, музыка пәнінің мұғалімі Айдарова Райхан, көркемеңбек пәнінің мұғалімі Муханова Ақбілек «Лучший жетекші» мадақтамасымен марапатталды.
«www.IQcenter.kz» интеллектуалды білім порталы мен республикалық «Бала тәрбиесі» журналының шағармашылық байқауында мектептің өзін-өзі тану пәнінің мұғалімдері Байсупакова Жансая «Қызым, саған айтам» номинациясы бойынша ІІ орын, «Қызға қырық үйден тию» номинациясы бойынша І орын, Сарсенбаева Талмаржан «Тәрбие – тал бесіктен» номинациясы бойынша ІІ орын иеленді.
Республикалық «Лучший пән мұғалімі - 2019» байқауында өз пәндері бойынша Шотбакова Гулжан, Жолдыбай Нұргүл, Абдыкулова Гуля, Медербаева Бану І орын, Ториева Гаухар, Байсупакова Жансая, Айжанова Аида, Жолдыбаева Бахыт, Кадирханова Баян ІІ дәрежелі дипломдармен марапатталды.
Мектептің жас мамандары Жұмағұлова Бекзат «Тәуелсіз ел жастары» қоғамдық қорының «Лучший жас ұстаз» төсбелгісімен маратталды.
Республикалық спартакаиадаға кірген «Киокушинкай Кратэ-додан» дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Рахымжан Артық абсолют салмақтан 2018 жылдың қазан айында І орынға иеленді.
«Көшбасшы мұғалім» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №1 2018 санына Казимова Жадыра; №9 2018 санына Кенжебаева Балжан, Айжанова Аида; №6 2018 санына Ержанова Ажар; №1 2019 санына Куршибаев Жанат; №3 2019 санына Утемуратова Зина авторлық материал жариялады.
«Просвещение» республикалық ақпараттық-әдістемелік орталығының «ҚР білім берудің жаңартылған мазмұны» атты Республикалық олимпиадада өз пәндері бойынша Айжанова Аида, Жолдыбай Нұргүл, Кадирханова Баян, Абдикулова Гуля, Жиеналиева Нұрсәуле І дәрежелі дипломмен марапатталды.
«Ақ желкен» республикалық лингвистикалық зияткерлік олимпиадасында Ораз Рабия (8Б) І орын алды.
«Дарын» ғылыми-практикалық орталығы мен «ҚИО» ұйымдастыру комитетінің ғылыми негіздегі пәндерден өткізген облыстық қашықтық олимпиадасында қазақ тілінен Қисықов Руслан, Сариева Гүлнұр; математикадан Наралиева Жанар І орын, математикадан Бозаева Раушан ІІІ орындар алды.
ТарМУ ректорының сыйлығының ІІІ ашық біріншілігінде мектеп мұғалімдерінің командасы волейболдан ІІІ орын иеленді.
Аудандық «Кітап – ғажайып қазына» байқауында қазақ тілі пәнінің мұғалімі Айтбаева Замира ІІІ орын алды.
«Келіні жақсы үйдің – керегесі алтын» тақырыбындағы келіндер сайысында қазақ тілі пәнінің мұғалімі Айтбаева Замира ІІ орын алды.
«Тәуелсіз елдің спорт сүйер ұстаздары» атты VІІІ аудандық спартакиадада асық атудан Кенжебаева Балжан І; тоғызқұмалақтан Ториева Гаухар ІІ; жүгіруден Райхан Айдарова ІІІ орын алды.
«Жаңа мектептке – жаңа ұстаз» атты жас мамандар байқауында информатика пәнінің мұғалімі Усабекова Айгерім бас жүлдені иеленді.
«Дарын» ғылыми-практикалық орталығы мен «ҚИО» ұйымдастыру комитетінің ғылыми негіздегі пәндерден өткізген қашықтық олимпиадасында аудан бойынша қазақ тілінен Қисықов Руслан, Сариева Гүлнұр; математикадан Наралиева Жанар І орын иеленді.
«Robolad - 2019» аудандық робототехника фестивалінде «Кегельринг» бағыты бойынша мектеп командасы І орын иеленді.
Инновациялық жұмыстар
Мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмысының негізгі бір бағыты – педагогтардың шығармашылық пен инновациялық бағытта жұмыс істеуіне жағдай туғызу.
Үштілді оқыту курсының В1 және В2 деңгейінен 3 ұстаз өтті. Мектебіміздің физика пәнінің мұғалімі Г.Илгербаева, информатика пәнінің мұғалімі Ж.Куршибаев, химия пәнінің мұғалімі Т.Салықбаева.
Мектеп кітапханасы мен мультимедия кабинеті электронды оқулықтармен жабдықталған, 16 пәннен 48 электронды оқулық, мультимедиа кабинетінде қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерінен 24 электронды оқулық, 16 бейнефильм бар. Электронды оқулықтарды қолдана отырып 32 мұғалім сабақ берген.
Мектепте 6 интерактивті тақта бар. Интерактивті тақта химия, тарих, математика, биология, информатика және бастауыш сынып сабақтарында алғашқы жылдары тұрақты қолданылғанымен, биылғы оқу жылы талапқа сай емес, басым бөлігі жұмыс істемейді, яғни проектор лампалары күйген, жаңартуды талап етеді. Мектеп толық интернет жүйесіне қосылған. Интернет жүйесімен жұмыс істеу кестесі жасалып, арнайы журналдарға тіркеліп отырады.
Қазіргі заманғы білім беру технологияларының іске асырудағы механизмдердің бірі - интерактивті тақтамен сабақ өткізу. Ол оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, интеллектуалдық, шығармашылық белсенділігін, дарындылығын дамыту факторларының бірі болып табылса, ұстаз үшін шеберлік пен сауаттылығын арттыра отырып, даму бағытына сәйкес ізденімпаздыққа үйрету құралы болып табылады. Мектеп ұстаздары интерактивті тақтаны 3 бағытта пайдаланады:
- Компьютер ретінде жұмыс жасайды, яғни электрон оқулықтарын үлкен экранда көрсете отырып пайдалануға интернет арқылы жұмыс жасауға мүмкіндік береді.
- Тақта «Асtivstudio» бағдарламасы арқылы жұмыс атқарады, яғни керекті құралдар, суреттер, бейнехабарлар, дайындалған құжаттар, фигуралар, карталар т.б. көптеген мүмкіндіктерді сабақта пайдаланады.
Химия, биология кабинетінде оқушыларға жан-жақты білім алуға мүмкіндіктер жасалынған. Информациятық технологиялары бойынша лабораториялық жұмыстар жүргізу, приборларды арнайы бағдарламалар арқылы компьютерге қосу, электронды оқулықтармен жұмыс жасау жүзеге асырылуда. Ұстаздардың АКТ-мен сабақ беру жұмыстары талапқа сай емес. Мультимедия кабинетіндегі компьютерлердің басым көпшілігі жұмыс істемейді,электронды оқулықтарды оқымайды, жаңартуды қажет етеді.
Оқу үрдісіне енгізіліп отырған жаңа оқыту технологияларын қолдану барысы
№ | Технологияның түрі | Преподаватели | Пәні | Өткізілген іс-шаралар |
1 | Информациятық-коммуникациялық технологияны сабақтарда қолдану | Куршибаев Ж | Информатика | Аудандықсеминар |
3 | Жаңартылған білім мазмұны бойынша | Абдыкулова Г. | Тарих | Аудандықық семинар-практикум |
4 | Жаңартылған білім мазмұны бойынша | Сариева Г. | Қазақ тілі | Мектепішілік семинар-практикум |
Озат тәжірибені тарату жұмыстары
Озат тәжірибені насихаттау мақсатында 3 аудандық семинар-практикумдар өткізілді. Сонымен қатар ұстаздар өз тәжірибесін баспасөз беттеріне жариялап отырады. 2018-2019 оқу жылы 10 мақала аудандық баспасөз беттерінде жарық көрді. Атап айтқанда, аудандық «Жаңа өмір» газетіне: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Медербаева Банудың 7.12.2018 күнгі №90 санында «Халықаралық байқаудың жеңімпазы»; 7.12.2019 күнгі №90 санында МАДТ мұғалімі Утемуратова Зинаның 26.02.2019 күнгі №15 санында «Жас маман - 2019»; 15.02.2019 күнгі №12 санында «Кішкентай зерттеушілер»; «Мектеп тынысы» айдарында «Дұрыс қанаттанған – түзу ұшады», бастауыш мұғалімі Кәдірханова Баянның 25.12.2018 күнгі №94 санында «Берері мол ашық сабақ», қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рядбек Беркімбаевтың 18.01.2019 күнгі №4 санында «Нұрлы жұрттан келдім мен» атты өлеңдер топтамасы; 28.09.2018 күнгі №71 санында «Жұлдызы биік Жуалы», қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сариева Гүлнұрдың «Мәңгілік ел – мәңгілік тіл» атты жариялынымдары жарық көрді.
р/с | Аты-жөні | Баспасөз атауы | Тақырыбы |
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Медербаева Бану | Аудандық «Жаңа өмір» газеті 7.12.2018 күнгі №90 саны | Халықаралық байқаудың жеңімпазы |
2 | МАДТ мұғалімі Утемуратова Зина | Аудандық «Жаңа өмір» газеті 7.12.2019 күнгі №90 саны 15.02.2019 күнгі №12 саны «Мектеп тынысы» айдарында | Жас маман – 2019; Кішкентай зерттеушілер; Дұрыс қанаттанған – түзу ұшады |
3 | Бастауыш мұғалімі Кәдірханова Баян | Аудандық «Жаңа өмір» газеті 25.12.2018 күнгі №94 саны | Берері мол ашық сабақ |
4 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рядбек Беркімбаев | Аудандық «Жаңа өмір» газеті 18.01.2019 күнгі №4 саны 28.09.2018 күнгі №71 саны | «Нұрлы жұрттан келдім мен» атты өлеңдер топтамасы; Жұлдызы биік Жуалы |
5 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сариева Гүлнұр | Аудандық «Жаңа өмір» газеті | Мәңгілік ел – мәңгілік тіл |
Пән мұғалімдерінің кәсіптік білім деңгейін көтеру жұмыстары
Мектептегі мұғалімдердің кәсіби құзырлығын арттыру жұмыстары семинарлар, байқау т.б. іс-шаралар арқылы ұйымдастырылған. Өтілген іс-шаралардың материалдары толық жинақталған. 2018-2019 оқу жылы ішінде пән мұғалімдерінің кәсіптік білім деңгейін көтеру мақсатында мына төмендегі мектепішілік байқаулар өткізілді:
- «Жас мамандар» байқауы
- Ғылыми жоба байқауы
- ӘБ рейтингі
Өтілген семинар көрсеткіштері
р/с | Деңгейі | 2014-2015 | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 |
1 | Мектепішілік | 8 | 9 | 5 | 8 | 5 |
2 | Аудандық | 4 | 3 | 3 | 1 | 3 |
3 | Облыстық | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Мектеп мұғалімдерінің аудандық, облыстық семинарларға қатысуы
р/с | Деңгейі | Тақырыбы, пәні | Түрі | Мұғалімнің аты-жөні |
1 | Аудандық семинар-практикум | Лучший ашық сабақ | Ашық сабақ | Айдосова А. |
2 | Облыстық семинар-практикум | Қашықтықтан білім беру технологиясы | Понарамалық сабақ | Сақтағанова А |
3 | Аудандық семинар-практикум | «Балалар қылмысы қайдан шығады?» | Сыныптан тыс іс-шара | Әбдіқадыр П |
4 | Аудандық семинар-практикум | Информациятық-коммуникациялық технологияны сабақтарда қолдану | Мастер класс | Куршибаев Ж |
Жас мамандармен жұмыс
2018-2019 оқу жылында мектебімізде 0-3 жасқа дейінгі педагогикалық еңбек өтілін атқарып отырған 5 маман бар. Олар: Жумагулова Бекзат (тәлімгері: Байсуабакова Жансая), Кенжебаева Балжан (тәлімгері: Байгелдиева Нұржамал), Нургалиев Азамат (тәлімгері: Мантов Чектибай), Самбетбаева Айнұр (тәлімгері: Утемуратова Зина), Усабекова Айгерім (тәлімгері: Куршибаев Жанат).
Ғылыми-әдістемелік жұмыстардың жылдық жоспарына сәйкес, мектеп бойынша ақпан айы жас мамандары айлығы болып жарияланып, жоспарға сәйкес, төмендегі жұмыстар атқарылды.
Атап айтқанда, жас мамандардың сапалық құрамы қайта жаңартылды; әрбір жас маманның әлеуметтік жағдайын, жұмысқа кәсіби бейімделуін, психологиялық қалыптасуын және мектеп басшыларының жас мұғалімдерге қамқорлығын зерттеу мақсатында, мектеп әкімшілігі тарапынан және психологтары тарапынан сауалнама алынды. Сауалнаманың кейбір қорытындыларына тоқталсақ, анкета бойынша мамандар осы еңбекке саналы түрде келген, таңдаған.Тәлімгер мұғалімдері бар, оның көмегін тиімді пайдаланады, мектептегі жұмысының сапасына толық қанағаттанады, жоғары оқу орнында алған білімдерін еңбек тәжірибесінде кең пайдалануда. Педагогикалық тәжірибесін жетілдіру үшін магистратурада оқу, мамандықты ауыстыру туралы ойлары жоқ екендігі анықталды. Мамандықтарын - керемет жұмыс деп, оқушылар біліктіліктерін бағалайтынын, жарыстар ұйымдастырып, қызықтыруға тырысатынын, мұғалім болғандарына риза екендігін, ұжым арасында беделдерінің бірі «жақсы», бірі «орташа» екендігін көрсеткен. Кенжебаева Балжан мектеп бойынша құрылған оқушылардың ғылыми қоғамының бастауыш буынына (қоғамдық негізде) жетекшілік етеді.
Мектеп әкімшілігі, бірлестік жетекшілері мен тәлімгерлері бірлескен түрде жас мамандардың сабақатарына, мектептен және сыныптан тыс іс-шараларына қатысып, ұсыныс, пікір, бағыт-бағдар беріліп, тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізілді.
Сабақтарына тоқталсақ, сабақты талдау картасындағы 132 ұпайдан жас маманның бірі 58 ұпай «жетілдіруді қажет етеді» деңгейде, бірі 104 «жақсы» деңгейде болса, қалғандары 70-84 ұпай аралығындағы «жеткілікті» деңгейде.
Педагогика-психологиядан 25 сұрақтан құрылған онлайн түріндегі тест алынып, төмендегідей нәтиже көрсетті:
№ | Қатысушының аты-жөні | 25 сұрақтық тест |
Жумагулова Бекзат | 11 ұпай | |
Кенжебаева Балжан | 5 ұпай | |
Нургалиев Азамат | 11 ұпай | |
Самбетбаева Айнұр | 4 ұпай | |
Усабекова Айгерім | 19 ұпай |
Осы тұста мамандарымыздың 80 проценті педагогика-психология сұрақтарынан қиналатыны байқалып тұр.
Сонымен қатар, айлық барысында мектепте «Жас маман - 2019» байқау өткізілді. Байқау 3 айналыммен өтті. “Мен жайында білгің келсе егер сен…” айдарында жас мамандар өмірдерегін, кредосын, кәсіби және өмірдегі жетістіктерін, хоббиін бейнефиспен көрсетіп, баян етті. Одан әрі, “Жылдам тап” бөлімінде жас мамандардың біліктілігі мен шапшаңдығын айқындау мақсатында, “Kahoot” бағдарламасы арқылы экспресс сұрақтар қойылды. Ал, “Өнерлі өрге жүзеді”кезеңінде мамандар қалаған жанрдағы өз өнерлерін ортаға салды.
Байқауға қатысушы жас мамандардың барлығы жарысқа жақсы дайындықпен келген. Өздерін жан-жақты көрсете білді.
Әсіресе, өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Бекзат Жұмағұлова балаларымен бірге “Қос бәйтерек” әнін шырқауы көптің назарын аударып, ерекше баурап алды.
Қорытындысында, бас жүлдені информатика пәні мұғалімі Айгерім Усабекова иеленді. Ал, бірінші орынды ұпай сандары тең түскен бастауыш сынып мұғалімі Балжан Кенжебаева мен еңбек пәнінің мұғалімі Азамат Нұрғалиев өзара бөлісті. Тұғырдың екінші сатысына өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Бекзат Жұмағұлова және даярлық тобының жетекшісі Айнұр Самбетбаева тұрақтады.
Байқау барысы туралы жас мамандармен кері байланыс жасалды.
«Жас келсе - іске» дегендей, мектебіміздің жас мамандарына осындай педагогикалық қолдау көрсетіліп, айлық қорытындыланды.
Айлық барысындағы іс-шаралар БАҚ-на («Жаңа өмір» газетінің 26.02.2019 күнгі №15 санына), фейсбук әлеуметтік желісіне, мектеп сайтына жарияланды.
6.03.2019 күні өткен аудандық «Жаңа мектеп – жаңашыл ұстаз» байқауына қатысып, Усабекова Айгерім бас жүлдені иеленді (аудандық білім бөлімінің 7.03.2019 күнгі №195 бұйрығы).
Қолданбалы, таңдау курстарын ұйымдастыру жұмыстары
Мектеп бойынша қолданбалы, таңдау курстарының 83 сағаты 5 бірлестіктегі 38 мұғалімге бөлініп берілген. Курстар негізгі сабақ кестесіне енгізіліп, жүргізіліп жатыр. Курстардың электрондық жүйедегі журналға енгізілу барысы ІТ маманның бақылауында.
- Жаратылыстану–математикалық бағытының математика бағдары бойынша
11а және 11ә сыныбы оқытылды. Бұл сыныптарда мына төмендегі қолданбалы курстар жүргізілді:
1)Математикадан логикалық есептерді шығаруы |
2)Медициналық генетика |
3)Химиядан есептер шығару |
4)Әлемдік экология |
5)Физика есептері және оның шығару тәсілдері |
- 10а және 10ә сыныбы оқытылды. Бұл сыныптарда мына төмендегі қолданбалы курстар жүргізілді:
1)Күрделі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері |
2)Жасыл дәріхана |
3)Ерітінділер химиясы |
4)Оқу дала жиыны |
5)Физика есептері және оның шығару тәсілдері |
Аталған қоданбалы курстарды тәжірибелі, жоғары және бірінші біліктілік санаты бар ұстаздар жүргізді. Қолданбалы курсты жүргізетін мұғалімдердің бейімдік бағдарламалары бар, мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесінде бекітілген, күнделікті сабақ жоспарлары жасалған. Пән мұғалімдері қолданбалы курстардың өткізілу сапасын жақсарту үшін жаңа технологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияны, электронды оқулықтарды жүйелі қолданып, оқушылардың шығармашылық жұмыстары мен портфолиоларын, жұмыс дәптерлерін толықтырып отырды.
Дарынды оқушылармен жұмыс
Мектеп бойынша қараша айында қоғамдық негізде бастауыш буында (1-4-сынып) Б.Кенжебаеваның жетекшілігімен «Мен кішкентай зерттеушімін», орта буында (5-8-сынып) Б.Медербаеваның жетекшілігімен «Жас ғалым», жоғары буында (9-11-сынып) Р.Айдарованың жетекшілігімен «Жас қанат» ғылыми қоғамы құрылды.
Жетекшілері сөзі мен әнін өздері шығарып, ғылыми қоғамның өз Гимнін дайындады. Ғылыми қоғам жетекшілерінің атқаратын жұмыстарының жоспары жасап, бекітілді. Жоспарға сәйкес, төмендегідей жұмыстар атқарылды:
Қоғам жетекшілері пән мұғалімдерімен жұмыс жүргізіп, «Дүниетану», «Жаратылыстану», «Қазақ тілі», «Әдебиеттік оқу», «Дене шынықтыру», «Көркем еңбек» пәндерінің ғылыми жұмыстары таңдап, талданды. Ғылыми қоғамның мүшелігіне бастауыш буында 13, орта буында 6, жоғары буында 3, барлығы - 22 оқушы тартылды.
Бұл оқушылардың барлығы тақырып таңдап, көркем-эстетикалық бағытта 2, гуманитарлық бағытта 1, техникалық бағытта 1, жаратылыстану бағытында 18 оқушы ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысты.
Оқушылардың ғылыми-зерттеушілік жұмыс дағдыларын, ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру, белгілі бір ғылым саласында білімін жетілдіру, шығармашылыққа баулу арқылы жан-жақты тұлға тәрбиелеу мақсатында, ғылыми қоғамының жетекшілерінің ұйымдастыруымен, 07.02.2019 күні бастауыш буында ««Мен кішкентай зерттеушімін», 21.02.2019 күні орта, жоғары буында, «Жас қанат», «Жас дарын» ғылыми жоба байқауы өткізілді. Ғылыми жобаға 1-4-сыныптар арасында 12 (Әдебиеттік оқу пәнінен 2 «Б» сыныбынан 2 оқушы. Олар Наурызбай Асылхан және Абдіғани Зейнұр. Жаратылыстану пәнінен 7 оқушы Муханова Аруна 2«Ә»,Калтакова Наташа 2«Г» Жұмағамбет Мадина 3 «А», Дүзелбай Нұрлыбек 3 «А», Жеткерген Әсем 3«Ә», Тәжібай Ерқанат 3 «В», Айберген Шолпан 4 «А». Дүниетану пәнінен 3 оқушы. Пәзілбек Тәңірберген 3 «Ә», Реджепбай Мадина 3 «Ә», Қуандық Дильназ 4«Ә»), 5-8 сыныптар арасында 6 (химия пәнінен 7 сынып оқушысы Мұханова Дариха, 8-сынып оқушылары С.Даярбек пен Н.Тәжібай, 6-сыныптан Н. Жалғасбаев ,7- сыныптан А.Данабек пен А.Дәрментай), 9-11 сыныптар арасында 2 (технология пәнінен 10-сынып оқушысы Мирзанова Лаура, 9-сынып оқушысы Тұрғанғалиева Әсем физика) қатысты. Бұл тұста жоғары сыныптан қатысушы оқушы саны аз екені анықталды.
Жас зерттеушілер жетекшілерінің жол көрсетуімен әр пәннен маңызды тақырыптарды таңдап алған. Зерттеушілер өздері таңдап алған тың жобаларын өз деңгейінде қорғап, ортаға салды. Бірі адам ағзасындағы маңызды рөл атқаратын химиялық элементтерді жік-жігімен түсіндіріп өтсе, тағы бірі кока-коланың адам ағзасына зиян екендігін дәлелдеуге тырысты.
1-4-сыныптар арасында 1-орынды «Тауық» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 4 «А»сынып оқушысы Айберген Шолпан және «Ауыз судың пайдасы» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған Қуандық Дильназ иеленді. Ал екінші орынды «Сүттің пайдасы» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 3 «А» сынып оқушысы Жұмағамбет Мадина және «Ара балының адамға пайдасы» тақырыбында қоғаған Жеткерген Әсем иеленді. Үшінші орынды «Тұз» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 2 «Г»сынып оқушысы және «Асқабақ» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 3 «В»сынып оқушысы Тәжібай Ерқанат иеленді.
5-8-сыныптар арасында 1- орынды «Бесік жырының тәрбиелік мәні» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 7а-сынып оқушысы А.Данабек, екінші орынды 7а-сынып оқушысы химия пәнінен таңдаған жобасымен Д.Мұханова, 3-орын 6-сынып оқушысы ағашты күйдіру арқылы қалай көркемдеуге болатынын айқындап берген Н.Жалғасбаев алды.
9-11-сыныптар арасында 1-орынды «Құрақ құрау өнері» тақырыбында ғылыми жоба қорғаған 10ә-сынып оқушысы Л.Мирзанова, үшінші орынды 9а-сынып оқушысы физика пәнінен таңдаған «Шудың зияны» жобасымен Ә.Тұрғанғалиева иеленді.
Байқау ғылыми тұрғыдан алғанда оқушылардың ғылымға деген қызығушылығының артуына себеп болды. Дегенмен, кейбір оқушылардың сөз мәнері, кейбірінің ғылыми жоба жұмысының рәсімделуі ережеге сай болмады. Әділқазы алқалары әр жұмысты саралай келе, тиісті ескертулерін жасады.
Байқау қорытындысымен, І орын иеленген оқушылар мектеп директорының алғыс хатымен марапатталып, ауданға ұсынылды.
Тарих бірлестігінің «Жуалы өңірінің батырлары» атты ғылыми жобасымен ауданға қатыстырған 10-сынып оқушысы Мұратбай Диана облыстық кезеңге жолдама алды.
Байқау қорытындысы «Жаңа өмір» газетінің 15.02.2019 күнгі №12 санына жарияланды.
Сол сияқты, 2018-2019 оқу жылы бойынша оқушылардың халықаралық, республикалық, облыстық және аудандық байқауларындағы жеңімпаздар саны: халықаралық – 6, республикалық – 155, облыстық - 8 және аудандық -15 барлығы – 181 жүлделі орындар бар.
Олар: VІ халықаралық «Зимушка-зима - 2019» балалар шығармашылығы конкурсында мектеп оқушысы Абдрайым Бекзат ІІІ орын; Халықаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының ұйымдастыруымен оқушылар арасында өткен «Ұстаз – ұлағатты есім» атты шығармашылық байқауында мектеп оқушысы Иса Малика І орын; V халықаралық «Казахстан – Россия: наука без границ» атты оқушылар мен студенттер арасындағы ғылыми-практикалық конференциясында мектеп оқушысы Тажибаева Нұржайнар ІІІ орын; «Халықаралық экология, инженерия және педагогика ғылым академиясы» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен оқушылар мен студенттердің арасындағы қазақстан тарихынан өткен V халықаралық пән олимпиаласынада Садыкова Күнсұлу химия пәнініен, Мадибек Алия мен Ережепбай Дариға қазақстан тарихы нәнінен І дәрежелі диплом иеленді.
Республикалық спартакаиадаға кірген «Combat Karate», «Mix Combat» спорт түрлеріннен мектеп оқушылары өз салмақ дәрежелерінен: Абдыхайым Арайлым І, Назарова Нурзия І, Әбілхан Диас ІІІ, Зәуірбек Олжас ІІ, Дүйин Ақбота ІІІ, Баймаш Бекзат І орын; «Jeet Kune Doдан» Базарбекова Айжан І, Баймаш Бекзат І орын; «Шинкиокушинкайдан» Ақбота І, Назарова Нурзия ІІІ, Базарбекова Айжан ІІ, Зәуірбек Олжас ІІІ орын иеленді, волейболдан 2005-2006 жылдары туылған жасөсаірімдер арасындағы ҚР Жазғы чемпионптында мектеп команласы ІІІ орын, жасөспірімдердің арасындағы команда жағажай волейболында ІІІ, 2005 тен төмен жас аралығындағы команда ІІІ орын иеленді.
«Сиқырлы өрнектегі қыс мезгілі» республикалық фотосуреттер интернет-байқауынан Мұханова Дариха І, Жұмағали Майра ІІ орын иеленді. Республикалық «Үркер» шығармашылық орталығының өнер және білім байқауында Жолдыбаев Аманбек күміс жүлдемен марапатталды.
«Қазақстанның болашағы жастардың қолында» атты ХХХХVІ Республикалық ғылыми-практикалық конференциясында мектеп оқушысы Тажибаева Нұржайнар І орын алды.
ІІ Республикалық «Дарабоз» өнер және білім байқауында Мұратбай Диана І орын алды.
«Данышпан» республикалық қашықтық байқаулар орталығының ұйымдастыруымен өткен шығармашылық байқауының әр алуан номинацияларынан Жолдыбаев Аманбек , Мәден Айгерім, Қуандық Кәмшат, Құрбанқызы Алтынбек, Сапарбай Арман, Садық Арайлым, Алдоңғар Кәусар, Тұрғанбек Дархан, Керпик Жанель І орын, Манбар Арайлым, Бексұлтан Сезім, Мукуш Динара, Нұрмахамбет Балауса, Катулевская Антонина ІІ орын, Бейшен Рамазан, Абдурайым Ақнұр, Құрақбай Шапағат, Мақсет Іңкәр, Мухан Назеркелер ІІІ орын иеленді.
«Intolimp.kz» республикалық дарынды оқушылар оқу-әдістемелік орталығының шағармашылық байқауында Абдурайым Бекарыс, Ақберген Аяжан, Самойленко Анжелика, Есетбай Айлуна І, Смирнов Данил ІІІ орын алды.
«Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы мен «ҚИО» ұйымдастыру комитетінің ғылыми негіздегі пәндерден өткізген республикалық қашықтық олимпиадасында Үлдана Ахмет І, Нұрсұлтан Әбдірей ІІІ орын иеленді.
«Www.nio.kz» Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада сайты ғылыми негіздегі пәндерден ұйымдастырған олимпиадаларда Абсамат Аманкелди (бейнелеу өнері), Бағдәулет Алпысбаев, Мейіржан Әмірхан, Айдана Муслим, Нуралы Жумагамбет (бейнелеу өнері), Малика Иса, Мақпал Тұрғынбек (ағылшын, география), Диана Тоғай, Диана Есекей, Ердос Құдайберген, Ернұр Серік, Әлия Мәдибек (орыс тілі, тарих), Бахытбек Юлдашбаев, Дархан Төребек, Бағдәулет Құдайберген (математика), Динара Өтеген, Тілесбек Жанерке, Қожагелді Бейбарыс, Наурызбай Гүлбану, Манабар Алинур, Абдураим Бекарыс, Мейрамбек Тоғай, Тәңірберген Пазілбек, Ағаби Ағабай, Снежана Миндрова, Қуат Есекей (тарих), Серик Якипбаев, Салтанат Болатбек, Мерей Жексенбек, Әлия Кенжебаева, Әсем Жеткерген, Шыңғыс Нұрдәулет, Балнұр Сайлоавбоевна, Гүлбану Наурызбай, Асия Жалгасбаева, Нұрелі Жексенбек, Назым Назарбай, Нұрасыл Жасанбай, Махсадбек Фарходов, Дәуренбек Әділ, Аяулым Әскер І орын; Майра Жұмағалиева, Даниал Жасанбай (ағылшын, математика), Нұрбол Жақсылық, Нұрсұлтан Алламберген, Ерқанат Тәжібай, Қуат Есекей (ағылшын), Балнур Абдураим, Диана Мұратбай, Бағдәулет Құдайберген (орыс тілі), Мунира Тілеуқабыл, Гүлдана Сәтбаева, Аружан Құдайберген, Диас Марқабай, Анастасия Иванова, Рабия Ораз, Жансұлу Ауезбаева, Айсанем Баймуратова, Динара Өтеген, Шерхан Тәжібай, Көбейсін Таганбай, Нұрбол Төрехан, Малика Иса, Дархан Камал, Ләззат Есекей (орыс тілі), Абсамат Амангелді (өзін-өзі тану), Нұрлан Хабибулла ІІ орын иеленді; Нұрислам Абдыхамит, Ералы Тілеубай, Айдана Қалмұрат, Гүлдана Баймұхан, Арман Сапарбай, Аяжан Ақберген, Дариға Ережепбай, Фарида Қайып, Еламан Янгибай, Перизат Жұмағамбет, Гүлнұр Тоғай, Алтынай Өтесін, Аружан Қалдыбай, Балнур Абдураим, Дінмұхамбет Қуандық, Ләззат Есекей (география), Асель Ұлқыпан ІІІ орын иеленді.
Республикалық «Жүзден жүйрік» интеллектуалды білім порталының шағармашылық байқауында Серік Ербол І, Серік Нұрбол ІІ орын иеленді.
Республикалық «Қыркүйек» Блиц-Турнирінде Абдыхамит Нұрасыл І орын алды.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша өткізілген республикалық «Altyn tobylgy» зияткерлік олимпиадасында Түрғанғалиева Әсем І орын; Құдайберген Жандос, Мұханова Дариха, Жолдыбаева Гүлназ, Тогаева Айнура, Есекей Ләззат ІІ орын; Сабырова Гүлшахра, Хабибулла Гаухар, Тәжібай Нұрила, Сыдықова Күнсұлу,Өтесін Жарқынай ІІІ орын иеленді.
«Тәуелсіз елдің жастары» атты республикалық мүшайрада Даярбек Санжар І орынды иеленді.
«ILEADER.KZ – Жас көшбасшы» Республикалық дарынды оқушылар порталының шағармашылық байқауында Ләззат Есекей, Тұрғынбек Мақпал, Әлия Кенжебаева, Рахматуллаева Диана («Жеті ата», «Поэзия қанатым» байқаулары), Ишанғалыева Гүлдерай І орын, Фарходова Гаухар, Жақып Жанат ІІ орын иеленді.
Республикалық «Үркер» шағармашылық орталығының өнер және білім байқауында Мұратбай Диана, Данабек Ақерке «Алтын жүлде», Жолдыбаев Аманбек «Күміс жүлде» мадақтамасымен марапатталды.
«Атадан мұра» қоғамдық қорының «Ұлы дала ұрпақтары» атты республикалық байқауында Данабек Ақерке вокал бойынша І орын, Ережепбай Дариха ІІ орын иеленді иеленді.
«Ақ желкен» республикалық лингвистикалық зияткерлік олимпиадасында Ораз Рабия (8Б) І орын алды.
Мұратбай Диана облыстық 2019 жылғы жалпы білім беретін пәндер олимпиадасында (тарих) ІІІ орын, облыстық «Менің кіші Отаным» атты жас тарихшылардың интеллектуалдық байқауында ғылыми жобасымен І орын алды.
Спартакаиадаға кірген жауынгерлік каратэ және «Mix Combat» жекпе-жегінен облыстық чемпионатта мектеп оқушылары өз салмақ дәрежелерінен: Базарбекова Айжан, Бимаш Бекзат, Әбілхан Диас І орын алды; «Араши-каратэдкен» Бимаш Бекзат І орын алды; ТарМУ ректорының сыйлығының ІІІ ашық біріншілігінде мектеп оқушыларының командасы волейболдан ІІІ орын иеленді.
«Астана – великой степи» атты облыстық эссе конкурсында Ахмет Ұлдана І орын иеленді.
Аудандық 2019 жылғы жалпы білім беретін пәндер олимпиадасында Мұратбай Диана (тарих) І; Сатбаева Гүлдана (ағылшын тілі) ІІ; Фарходов Мақсадбек (математика), Садықова Күнсұлу (биология), Тәліп Арын (химия), Холдаров Бибол (география), Мұханова Айдана (физика), Идрйисова Нұржамал (қазақ тілі мен әд.) ІІІ орын алды.
Аудандық «Бояулар құпиясы» жас суретшілер байқауында Жолдыбаев Аманбек Бас жүлде иеленді.
«Лучший жас өнерпаз» байқауында Ауезбаева Жансұлу І орын алды.
«Мәңгілік ел – бір ел, бір тағдыр» атты аудандық жас ақындар мүшайрасында Даярбек Санжар ІІ орын алды.
«Туған жер – алтын бесігім» атты аудандық күйші-термешілер байқауында Жасанбай Даниал І орын иеленді.
«Кітап – ғажайып қазына!» байқауында Өтемісова Хатира ІІІ орын алды.
Жуалы ауданының 90 жылдығына орай жасөспірім 9-11 сынып ұлдары арасында волейболдан ІІІ, баскетболдан мектеп оқушыларының командасы волейболдан ІІІ, баскетболдан ІІІ орын иеленді.
«Robolad - 2019» аудандық робототехника фестивалінде «Кегельринг» бағыты бойынша мектеп оқушыларының командасы І орын иеленді.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған «Жұлдызай» фестивалінде «Қолданбалы өнер» бағыты бойынша мектеп оқушысы Сах Ақбота ІІІ орын иеленді.
Аудандық этнос өкілдерінің қыздары арасындағы «Ассамблея аруы - 2018» байқауында 9-сынып оқушысы Пасечникова Любовь ІІ орын алды.
«Домбыра – думан, жыр – терме, күй» байқауында Ревшенова Ақжарқын ІІІ, Жармағамбет Перизат ІІІ орын иеленді.
«Жастар жылы – қоғамның жаңғыру жолы» атты аймақтық пікірсайыс турирінде мектеп оқушыларының «Томирис» командасы І орын иеленді.
Оқушылар арасындағы жалпы білім беретін Республикалық олимпиаданың ІІ кезеңінде 8 оқушы жүлделі орындарға ие болды. Олар:
№ | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Пәні | Орны | Пән мұғалімі |
Мұратбай Диана | 10Ә | Қазақстан тарихы | І | Г.Абдикулова | |
Сатбаева Гүлдана | 11А | Ағылшын тілі | ІІ | Н.Жиеналиева | |
Фарходов Мақсадбек | 8 | Математика | ІІІ | Н.Марқабаева | |
Садықова Күнсұлу | 9Ә | Биология | ІІІ | А.Дәулетбаева | |
Тәліп Арын | 9Б | Химия | ІІІ | А.Сақтағанова | |
Холдаров Бибол | 10Ә | География | ІІІ | Б.Жолдыбаева | |
Мұханова Айдана | 10Ә | Физика | ІІІ | Г.Илгербаева | |
Идрйисова Нұржамал | 11А | Қазақ тілі мен әд. | ІІІ | Г.Сариева |
Оқушылар арасындағы жалпы білім беретін Республикалық олимпиаданың ІІІ кезеңінде 1 оқушы жүлделі орынға ие болды. Ол:
№ | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Пәні | Орны | Пән мұғалімі |
Мұратбай Диана | 10Ә | Қазақстан тарихы | ІІІ | Г.Абдикулова |
2018-2019 атқарылған жұмыстарды талдай отырып, мына төмендегі орын алған кемшіліктерді атап өтуге болады:
1.Барлық бірлестіктерде мұғалімдердің авторлық бағдарлама дайындау жұмыстары қарқынды емес.
2018-2019 оқу жылында мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесі инновациялық үрдісті әрі қарай дамытуды негізге ала отырып, ғылыми-әдістемелік жұмысты жетілдіру мақсатында жаңа 2019-2020 оқу жылында мына төмендегі міндеттерді алға қояды:
- Преподавателиді білім жетілдіру курстарынан өткізуді бақылауда ұстау, деңгейлік курстардан өткен мұғалімдердің шығармашылық есебін ұйымдастыру;
- Оқу үрдісін әдістемелік жағынан қамтамасыз ету. Біліктілікті арттыру, педагог кадрларды қайта даярлау және аттестаттау жұмысын жетілдіру;
- Жаңартылған білім мазмұны аясында оқу процесінде оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінің ұйымдастырушы ретінде танылу;
- 4,9,10,11-сыныптарда жаңартылған білім мазмұны бойынша оқу процесін ұйымдастыру;
- Преподавателидің құзыреттілігін қалыптастыру, кәсіби шеберлігін арттыру арқылы оқу үрдісінің сапасын көтеру. Өзара сабақтарға ену арқылы нәтижелі білім беруге қол жеткізу;
- Үш тілде білім беру жұмыстарын жүйелі дамыту, коммуникативтік тәсілді ендіру;
- Ұстаздардың әдіснамалық, психологиялық, технологиялық білім деңгейін қамтамасыз ету мақсатында оқыту семинарлары мен тренингтерді;
- Дарынды және шығармашылық қабілеті жоғары оқушылармен нәтижелі жұмыс жүргізудің жаңа әдістерін үйрету жұмыстарын жандандыру. Оқушылардың пәндік олимпиадаларға, интеллектуалдық байқауларға дайындық жұмыстарын күшейту;
- Пән кабинеттерінің талапқа сай безендірілуін, әдістемелік материалдармен қамтамасыздандырылуын, меңгерушілерінің құжаттарын реттеу;
- Ұстаздардың авторлық, шығармашылық пен инновациялық бағытта жұмыс істеуіне жағдай туғызу.