Мектеп рейтингі
№5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебі
Мектеп рейтингі
2018-2019 оқу жылы
Жамбыл облысы әкімдігі
білім басқармасының
2019 жылғы 8 мамырдағы №231 бұйрығына
1 ҚОСЫМША
№ | Критерийлер | Көрсеткіштер | Балл | Жалпы |
1. | Оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі | 1.1. Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші). | Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша: Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы - 68% Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша: Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы - 69% | 35 балл 25 балл |
1.2. «Алтын белгі» төсбелгісі иегерлерінің үлесі. | «Алтын белгі» төсбелгісі иегерлері – 1. Ол: Орынбасар Аяулым Айбекқызы | 10 балл | ||
1.3 UNT-де 100 және 100-ден аса балл жинаған «Алтын белгі» иегерінің үлесі | - | |||
1.4. Best аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі | Best аттестатқа ие болған мектеп бітіруші – 2. Олар: 1) Исакова Аруна; 2) Сәтбаева Гүлдана | 10 балл 10 балл - - | ||
1.5 UNT-де 100 және 100-ден аса балл жинаған «Best аттестат» иегерлерінің үлесі | UNT-де 100 және 100-ден аса балл жинаған «Best аттестат» иегерлерінің саны – 2. Олар: 1) Исакова Аруна - 101; 2) Сәтбаева Гүлдана – 123 балл | |||
1.6. Мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген «Алтын белгі» иегерлерінің үлесі | - | |||
1.7. Мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген «Best аттестат» иегерлерінің үлесі | Мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген «Best аттестат» иегерлері | |||
1.8. Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі | - | - | ||
1.9. Бастауыш мектеп сатысы бойынша үздік бітірген бастауыш мектеп оқушыларының үлесі | - | - | ||
1.10. Халықаралық, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. ҚР БҒМ бекіткен 07.12.2011 жылғы №514 бұйрыққа сәйкес (оның ішінде «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадалары) |
| 150 балл 400 балл 15 балл | ||
1.11. Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. |
VІ халықаралық «Зимушка-зима - 2019» балалар шығармашылығы конкурсында мектеп оқушысы Абдрайым Бекзат ІІІ орын; Халықаралық ғылым мен білімді қолдау орталығының ұйымдастыруымен оқушылар арасында өткен «Ұстаз – ұлағатты есім» атты шығармашылық байқауында мектеп оқушысы Иса Малика І орын; V халықаралық «Казахстан – Россия: наука без границ» атты оқушылар мен студенттер арасындағы ғылыми-практикалық конференциясында мектеп оқушысы Тажибаева Нұржайнар ІІІ орын.
«Қазақстанның болашағы жастардың қолында» атты ХХХХVІ Республикалық ғылыми-практикалық конференциясында мектеп оқушысы Тажибаева Нұржайнар І орын алды. ІІ Республикалық «Дарабоз» өнер және білім байқауында Мұратбай Диана І орын алды.
Мұратбай Диана облыстық 2019 жылғы жалпы білім беретін пәндер олимпиадасында (тарих) ІІІ орын, облыстық «Менің кіші Отаным» атты жас тарихшылардың интеллектуалдық байқауында ғылыми жобасымен І орын алды. «Астана – великой степи» атты облыстық эссе конкурсында Ахмет Ұлдана І орын иеленді.
Аудандық 2019 жылғы оқушылар арасындағы жалпы білім беретін Республикалық олимпиаданың ІІ кезеңінде 8 оқушы жүлделі орындарға ие болды. Олар: Мұратбай Диана (тарих) І; Сатбаева Гүлдана (ағылшын тілі) ІІ; Фарходов Мақсадбек (математика), Садықова Күнсұлу (биология), Тәліп Арын (химия), Холдаров Бибол (география), Мұханова Айдана (физика), Идрйисова Нұржамал (қазақ тілі мен әд.) ІІІ орын алды. | 15 балл 10 балл 5 балл 2 балл | ||
1.12.Білім беру ұйымдарында оқушылар тарапынан жасалған құқық бұзушылық саны | Ішкі істер бөлімдерінде тіркелген оқушы жоқ | - | ||
2. | Оқушылардың сабаққа қатысуы | 2.1. Оқушылардың сабаққа қатысуы | Барлығы: 799 оқушы. Он күннен астам уақыт сабақтан себепсіз қалған оқушы жоқ. Әр оқушының сабаққа қатысуы күнделікті сынып жетекшінің бақылауында болды. Оқушылардың жылдық орташа сабаққа қатысуы - 100% | 25 балл |
3 3 3 | Мектептің ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен бірлескен қызметінің деңгейі | 3.1. ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны | - | - |
3.2. Жамбыл облысындағы ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны | - | |||
4. | Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі | 4.1. «Күнделік» ақпараттық жүйесін пайдаланатын педагогтардың жұмыс сапасының көрсеткіші; | 98 мұғалімнің 77-і (79%) «Күнделік» ақпараттық жүйесін үздіксіз түрде уақытылы (своевременно) пайдаланады | 15 балл. |
4.2. Педагогтардың «Bilimland» білім беру платформасын қолдану белсенділігінің көрсеткіші | 98 мұғалімнің 87-і (89%) «Bilimland» білім беру платформасын белсенді қолданады | 8 балл | ||
4.3. Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын қолданатын педагогтардың үлесі. | 98 мұғалімнің 78-і (80%) күнделікті білім беру үрдісінде «Ватсап», «Мэйл.ру», «Телеграмм» сынды т.б. әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді қолданады | 25 балл | ||
4.4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot, Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын педагогтардың үлесі. | 98 мұғалімнің 10-ы (10%) Күнделікті тәжірибеде Kahoot интерактивті білім беру қосымшаларын қолданады | 5 балл | ||
4.5. Білім беру үрдісінде оқытудың цифрлық түрін (жаппай ашық онлайн-оқыту, геймификация, оқиғалы білім беру, «Төңкерілген сабақ» технологияларын тиімді пайдаланатын педагогтардың үлесі. | Мектеп желілік «онлайн» жүйесіне қосылған. Мектеп базасында жаппай ашық онлайн-оқыту жүзеге асырылып, 98 мұғалімнің 98-ы (100%) қамтылады. Жақын орналасқан мектептер шоғырланып отырады. Тарих пәнәнәің мұғалімі Г. Абдыкулованың онлайн-семинар сабақтары ғаламдық «Ютуб» желісіне жарияланып, АББ-не есебі берілді. | 35 балл | ||
4.6. Мектептің жұмыстық оқу жоспарына «Робототехника» курсының енгізілуі | - | - | ||
4.7. Мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орнының үлесі | 29 оқу кабинеттің 24-іне компьютерлер орналастырылып, автоматтандырылған жұмыс орнымен 83% қамтылған | 8 балл | ||
4.8. Кітапханашының автоматтандырылған жұмыс орнының болуы | Кітапханашының жұмыс орнына компьютер, интернет желісі орнатылып, автоматтандырылған | 3 балл | ||
4.9. Кітапханада электронды оқу залының болуы | - | - | ||
5. | Сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету | 5.1. Қосымша білім беру ұйымдарында және білім беру ұйымдарының базасында қосымша білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі | 2018-2019 оқу жылында барлығы 799 оқушының мектепішілік үйірмеге 550 бала (69%), мектептен тыс үйірмелерге 90 оқушы (12%), барлығы (81%) қамтылды | 35 балл |
6. | «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушыларды тәрбиелеу бағытындағы жұмыс деңгейі | 6.1. «Туған жер», «Мектепке тағзым» акцияларына қамтылған қатысушылардың үлесі | «Туған жер», «Мектепке тағзым» акцияларына мектептің 799 оқушыдан 7,8,9,10,11-сыныптардан 414 (51%) оқушы қамтылып, мектепте «Түлектер аллеясы» жасалды. | 20 балл |
6.2. Музейлер мен тарихи-мәдени, киелі орындарда өткізілген экскурсиялар мен сабақтардың үлесі | Мектептің 4,6,7,8,9,10,11-сынып оқушылары Жамбыл және Түркістан облысының киелі жерлеріне оның ішінде Қарахан кесенесіне 3, Айша бибі кесенесіне 3 рет экскурсияларға апарылды. | 8 балл | ||
7. | Мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың жайлылық деңгейі | 7.1. Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы және олардың жұмыс істеуі | Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғы бар. Жұмыс істейді | 10 балл |
8. | Оқушылардың толыққанды физикалық дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз ету | 8.1. Оқушылардың түрлі спорттық байқаулар мен жарыстарға қатысу көрсеткіші | Спорттық байқаулар мен жарыстарға 799 оқушының 604-і қатысты (71%). Олар: Республикалық спартакаиадаға кірген «Combat Karate», «Mix Combat» спорт түрлеріннен мектеп оқушылары өз салмақ дәрежелерінен: Абдыхайым Арайлым І, Назарова Нурзия І, Әбілхан Диас ІІІ, Зәуірбек Олжас ІІ, Дүйин Ақбота ІІІ, Баймаш Бекзат І орын; «Jeet Kune Doдан» Базарбекова Айжан І, Баймаш Бекзат І орын; «Шинкиокушинкайдан» Ақбота І, Назарова Нурзия ІІІ, Базарбекова Айжан ІІ, Зәуірбек Олжас ІІІ орын иеленді, волейболдан 2005-2006 жылдары туылған жасөсаірімдер арасындағы ҚР Жазғы чемпионптында мектеп команласы ІІІ орын, жасөспірімдердің арасындағы команда жағажай волейболында ІІІ, 2005 тен төмен жас аралығындағы команда ІІІ орын иеленді. Спартакаиадаға кірген жауынгерлік каратэ және «Mix Combat» жекпе-жегінен облыстық чемпионатта мектеп оқушылары өз салмақ дәрежелерінен: Базарбекова Айжан, Бимаш Бекзат, Әбілхан Диас І орын алды; «Араши-каратэдкен» Бимаш Бекзат І орын алды; ТарМУ ректорының сыйлығының ІІІ ашық біріншілігінде мектеп оқушыларының командасы волейболдан ІІІ орын иеленді. Жуалы ауданының 90 жылдығына орай жасөспірім 9-11 сынып ұлдары арасында волейболдан ІІІ, баскетболдан мектеп оқушыларының командасы волейболдан ІІІ, баскетболдан ІІІ орын иеленді, т.б. | 35 балл |
9. | Білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі | 9.1. Жүзеге асырылған инновациялық жобалар саны | - | - |
10. | Білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі | 10.1. Білім беру ұйымы сайтының жұмыс сапасының көрсеткіші | Білім беру ұйымының / lomonosov-zhualy.mektebi.kz/ сайты жұмыс жасайды | 10 балл |
11. | Білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы | 11.1. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын ата-аналардың үлесі | - | - |
11.2. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын оқушылардың үлесі | - | |||
11.3. БАҚ беттерінде білім беру ұйымы туралы жағымды жаңалықтардың жариялануы |
| 130 балл | ||
11.4. БАҚ беттерінде білім беру ұйымы туралы жағымсыз жаңалықтардың жариялануы | БАҚ беттерінде білім беру ұйымы туралы жағымсыз жаңалықтар жарияланған жоқ | - | ||
11.5. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын ата-аналар мен оқушылардың виртуалды онлайн дауыс беруі (білім бөлімдерінің сайттарында мектептің жетістіктері туралы материалдар жарияланады, ата-аналар мен оушылар онлайн дауыс береді). | Білім беру қызметінің сапасына байланысты 1051 ата-аналар мен оқушы виртуалды онлайн дауыс берді. Оның 1039-ы (99%) мектептің білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатындар. | 50 балл | ||
11.6. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы | 2017 жылғы 27 шілдедегі №355 «Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары туралы» бұйрығының негізінде, Жуалы ауданы ауданы білім бөлімінің 2018 жылғы 7 ақпандағы 72 бұйрығына сәйкес қамқоршылық кеңесінің мүшелері бекітіліп, мектептің қамқоршылық кеңесі құрылған. Төрағасы: Түлкібаев Асқар Кемелбекұлы. | 5 балл | ||
12. | Басқару тиімділігі | 12.1. Ұжым мүшелерінің мектеп әкімшілігі туралы Количество жалоб членов коллектива школы в вышестоящие инстанции на неправомерные действия адм. школы. | Ұжым мүшелерінің мектеп әкімшілігі туралы шағымы жоқ | - |
12.2.Мектепті басқару жүйесіне ұжым мүшелерінің қанағаттану деңгейі | Психологтар тарапынан мұғалімдердің әлеуметтік жағдайын, жұмысқа кәсіби бейімделуін, психологиялық қалыптасуын және мектеп басшыларының мұғалімдерге қамқорлығын зерттеу мақсатында, сауалнама алынды. Сауалнаманың кейбір қорытындыларына тоқталсақ, анкета бойынша мамандар осы еңбекке саналы түрде келген, таңдаған. Ұжымның 98 мүшесінің 94-і мектептегі жұмысының сапасына толық қанағаттанады (99,8%) | 30 балл | ||
13.1 Педагогтардың жалпы санынан жоғары және бірінші санаты бар педагог қызметкерлердің ү.лесі | 98-ден Жоғары – 11, брінші – 42 (54%) | 15 балл | ||
13.2. Халықаралық деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі | Халықаралық деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі – 3. Олар: 1) V Халықаралық мұғалімдер мен білім қызметкерлерінің ғылыми-практикалық конференциясында химия пәнінің мұғалімі Сақтағанова Айман ІІІ орын алды. 2) спартакаиадаға кірген халықаралық Каратэ «Шинкиокушинкайдан» дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Рахымжан Артық абсолют салмақтан 2018 жылдың шілде айында ІІІ орын иеленді. 3) «Жас ғалым - 2019» VІІ Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында тарих пәнінің мұғалімі Г.Шотбақова ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. | 12 балл | ||
13.3. Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі |
| 580 балл 36 балл 26 балл | ||
13.4. Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі басылымдарда іс-тәжірибесі жарияланған педагогтардың үлесі |
«Педагогикалық идеялар панорамасы» байқауының аймақтық кезеңіне Сақтағанова Айман қатысты.
| 8 балл 6 балл 4 балл - | ||
13.5. Іс-тәжірибелері аудандық /қалалық/, аймақтық, республикалық деңгейде таратылған педагогтардың үлесі (шығармашылық есептер, семинарлар, шығармашылық шеберханалар, шеберлік сыныптар және т.б.) |
| 30 балл 35 балл | ||
Барлығы: 1896 балл |
Мектеп директоры Г.Умарбекова
Орындаған: Р.Қисықов, 8 775 927 46 46